25 Mayıs 2013 Cumartesi

Zaman ile sulh...



Uzun zaman ayrı kalınca ne yazacağını da bilemiyor insan. Hani yıllardır görmediğin bir dostu gördüğünde ne tepki vereceğini bilemezsin ve sohbet sırasında afallar saçmalama evresine doğru ilerler ve sohbeti baltalarsın ya işte öyle bir durum benimki. Burası benim her daim  bir kaçış noktam oldu. Ne zaman daralsam ve sığınacak bir liman arasam bir dostun omzu gibi alırdım soluğumu bloğumda. Askerlik neticesinde vermiş olduğum zoraki bu ayrılık sonrasında sivil yaşam içinde debelenen bir oryantasyon sürecinin içinde beliriverdim. Bayan dostlarımın bu durumu anlayamazlar, erkek olup askerliği yapmış olanlar anlıyorlardır. Çok zor bir süreç dostlarım, vücudum dahi henüz sivil yaşama alışamadı; yat saatinden kalk saatine, yemek saatinden dinlenmeye değin vücut otomatiğe bağlanmış durumdaydı. Bu azıcık 5 aylık sürede dahi  etrafımda birçok şeyin değiştiğine şahit oldum. Evlenenler, çocuğu olanlar, işini değiştirenler, yurt dışına çıkanlar, aramızdan ayrılanlar. Yani çok kısa gibi görünen bu zaman diliminde dahi onca şeyin değiştiğini görünce çok şaşırdım. Ben de herkes gibi zamanı durdurmayı, geri almayı çok istedim ama olmuyor. Çünkü zaman sen ne istersen tam zıttını yapıyor, bu konuda ezeli bir düşman gibi.  Durduramadığımdan sulh ilan ettik zaman ile birbirimize ilişmiyoruz (: Ondandır ki artık saat kullanmıyorum Çünkü zamana ihtiyacım kalmadı. Kaldırdım bir kenara koydum saatimi. 

Zaman geçiyor dostlarım, acı tatlı anılar ile ilerliyor hemde durdurmaya çalışanlara inatla.

Umarım bu süre zarfında sizler de zamanı ben gibi iyi değerlendirmiş ve zamana inatla güzel günler geçirmişsinizdir.

Sağlıcakla kalınız (:

Ferdi DURUSULU

7 yorum:

  1. Ey gidi,gidi günler (:- geçmiş olsun birde :)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim dursun dostum (:
    Darısı yapmayanların başına

    YanıtlaSil
  3. Bloğuna benim gözümle (Yani sığınılacak liman şeklinde) bakan başkaları da varmış demek ki. Merhaba, bu arada geçmiş olsun :)

    YanıtlaSil
  4. Gönül teknemize Hoşgeldin Kemal dostum,
    darısı yapmayanların başına (:

    YanıtlaSil

"yorumlayınız,yorunuz,yordurunuz efendim"