2 Mart 2013 Cumartesi

Flört - "Yola Devam"

                 


Kaybolduğumda oldu benim yola gelmedim 
Tabii ki çok acı çektim ben böyle değildim 
Arada bir boşa döndüm pervane gibi 
Rüzgarına nefesimle bol bol üfledim 

Hadi yola devam be usta 
Hadi yola devam be kaptan 

Gökyüzüne fırça fırça boya sürerdim 
Altına imzamı atıp eve dönerdim 
Şeytana kurşun sıktım yine ölmedi 
Başım döndü ben döndüm kimse görmedi^

Hadi yola devam be usta
Hadi yola devam be kaptan 

Aramızda koca dağlar 
Hadi dümenin başına kaptan 
Başımı üstümden çekin gölge yapıyor 
Bu vücudun güneşten çok ricası oluyor 
Hadi bana eyvallah ben artık gideyim 
Arayan soran olursa selam söyleyin 

Hadi yola devam be usta 
Hadi yola devam be katan 
Aramızda karlı dağlar var 
Hadi yola devam be kaptan

Dilimden düşmeyen bu ezgiyi sizlerle paylaşmak istedim ;

Dostlarım iyi dinlemeler (:

6 yorum:

  1. O zaman yine 'yola devam be "güneşinoğlu" :)
    keyifle dinledim..
    güneşli günler dilerim ustacım:)
    esenlikler, sevgiler, iyi pazarlar ve tabi ki
    yine yeni yollar, yolculukların olsun güneşinoğlu!

    YanıtlaSil
  2. ey sevgili ey ömrüm yola devam yola devam et ki o yollar bizi hıphızlı kavuştursun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

      Sil
    2. Amin Ey ömrüm (:

      Seni Seviyorum <3

      Sil

"yorumlayınız,yorunuz,yordurunuz efendim"