10 Şubat 2013 Pazar

Oğul şimdilerde Asker...





          Bloğuma o kadar ara verdim ki özledim sizleri dostlarım, lakin vatani görev için yapılan hazırlık ile başlayan bu süreçte bayağı uzak kaldım buralardan. Bloğuma nerelerden yazılar yazmadım ki, an geldi gülümsedim yazarken,  bazen de ağladım ve ağlattım sizleri. Şimdi de sıra askerden sizlere merhaba demek sırası imiş (:

         Ademoğlu bulunduğu ortama ayak uydurma konusunda uzmanlaşmış bir canlı.  Ademoğlu alışıyor alışırken zaman geçsin diye dua ediyor. Askerlik anısına ve burada ki ortam hakkında hiçbir malumat vermeyeceğim, anıları duymak isteyenler arama motorundan "bir askerin güncesi, askerlik anıları vb." yazsın oralardakilerin aynısını bende birebir  yaşıyorum, buradan askere gitmeyen kardeşlerimin moralini hiç bozmak istemem, ben kısa dönem olmanın avantajını yaşıyorum 3 ay gibi bir süre kaldı özgürlüğüm için. Neden "özgürlük" dediğimi erkekler anlayacaktır. Çünkü bir nev'i mahpusluk burası, özgür iken bu kadar kısıtlanabildiğin başka bir ortam yok. İlk gün koğuşun birinde karşıma çıkan bir yazı ile askerliğimin başlamadan bittiğini söyleyebilirim; yazmış çocukcağız demiş ki: 

"Bu hayatta iki tür insan vardır ki; zamanın su gibi geçmesini ister,

Biri mahkumdur, diğeri ise asker, 

Lakin ikisi de bihaberdir geçen gün ömürden"

Yani demem o ki geçiyor günler bir şekilde, bende günümü heba etmeden iyi geçirmenin alternatiflerini buldum, buna daha sonra değineceğim.  Bu zamana değin şafak denen o olayı hiç yaşamadı isem bunun sebebi günlerimi iyi geçirmiş olmamdan. Kafamı hiç bu kadar boşalttığım  bir an ve mekan olmamıştı. İç huzuru yakaladığım ender yerlerden birisi oldu asker ocağı (: 

İleride vatani görevini yapacaklara tavsiyeler bölümü altında bir başlık açacağım (:


Dipnotçuk: Sivas'ın soğuğunu güneşim ile kırmaktan kıvanç duyarım (:




Sağlıcakla dostlarım 

4 yorum:

  1. Allah sağ salim dönmeyi nasip etsin..Hayatın anlamını, insanları, insan ilişkilerini çözmek için iyi bir fırsat bence askerlik...

    YanıtlaSil
  2. Amin dostum , Tanrım tüm askerlerin yar ve yardımcısı olsun.
    Kesinlikle iyi bir fırsat dostum.

    Sağlıcakla

    YanıtlaSil
  3. hayırlı teskereler güneşin oğlu güneş varsa sen oradasın. varsın şimdi sonbahar olsun. ilkbahar ile yüzünü gösterirsin. :)

    YanıtlaSil
  4. Allah razı olsun kelebek ablam benim (:
    Seni yeniden görmek çok güzel seninle bahar bir başka güzeldir ablam benim (:

    Saygılarımla

    YanıtlaSil

"yorumlayınız,yorunuz,yordurunuz efendim"