21 Temmuz 2012 Cumartesi

"Ol İz Vel"





Film Bollywood yapımı olup Hindistan'ın saygın ve girilmesi zor bir mühendislik okuluna yeni başlayan 3 öğrencinin hayatını anlatıyor. Yarışa 4 nala hazırlanarak ezberci toplum yetiştiren tek medeniyetin sadece bizler olmadığını bu film aracılığı ile görüyoruz. Kapital düzenin gereklerinden olmalı ki Asya topraklarında da gençler aynı durumdan muzdaripler. Film hakkında daha fazla spoiler veremeyeceğim :P Çünkü film izlenmeyi fazlasıyla hak ediyor. 

Filmden sonra bende her sıkıntıya düştüğümde "Ol İz Vel" demeye başladım. 3 arkadaştan sistemin çarkına Cem Karaca nidası ile çomak sokan Ranço karakterinden her ortamdan bir tanecik olmalı, olmalı ki bu içine tükürdüğümün düzeni değişsin.

Ranço üstadımsın artık (: 

Bu filmi tavsiye eden Sevgilim Çakıl'ıma sonsuz sevgilerimi sunuyorum <3

Ne diyoruz o zaman "Ol İz Vel"  (:

7 yorum:

  1. Hımmm merak ettim. mutlaka izlicem :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. izledikten sonraki yorumları bekliyorum dostum (:

      Sil
  2. Yorumla geçiştirmeyip, resmen bu konuda yazı yazmaya başlıyorum şimdi :)))

    YanıtlaSil
  3. arkadaşım önerdi çok merak ediyorum en kısa zamanda da izlicem.bir zamanlar anadoluda filmini merak etmiştim önceliği ona vermiştim sıra şidmi bunda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Avcı dostum beğeneceğini tahmin ediyorum, bir zamanlar anadoluyu bende izlemedim dur vaktim var iken izleyeyim ben de (:

      Sil
  4. ranço muhteşemsin dost dedigin böyle olmalı:))

    YanıtlaSil

"yorumlayınız,yorunuz,yordurunuz efendim"