26 Eylül 2011 Pazartesi

Şehidin öldü Anne..!


Merhaba  Anne; 

Dur anne benim ben oğlun, anne sakin ol anneee, sakın korkma  ve ağlama , fazla zamanım yok, gözyaşların ahiretten dahi duyuluyordu güzel annem.Yüce tanrım sağolsun, feryadına dayanamadı ve beni düşlerine gönderdi.!
Bir hoşçakal dahi diyemedik birbirimize. Bana hoşgeldin der misin anneeee.! Sanki kınalı kuzun vatani görevinden dönmüş gibi evladımmmm diyerek beni göğsüne basar mısın anneeeeee.. Dur annem ağlama, gençliğimin baharında daha sana doyamadan, sana sımsıkı sarılıp seni seviyorum anneeee diyemeden, bir anda ne olduğunu anlamadan ahiretin yolunu tuttum.. Nasıl oldu? diye sorma be anne, inan bende hatırlamıyorum.. Bir ses duydum o kadar, gözlerimi açtığımda  bedenimin parçaları dört bir yana saçılmıştı, ben kendi parçalarımı etraftan toplamaya çalışıyordum, kolum kopmuştu ama ben kolumu yerden alıp yerine takmaya çalışıyordum anne, ayaklarım yoktu, gözlerime şarapnel parçaları  girmişti, kulaklarımdaki o malum ses, gökyüzü kapalıydı anne, parçalanmıştı bedenim, toprak da senin kanın da vardı ama onlar beni tanıyamadılar anne, künyemden anladılar kim olduğumu.! Koydular beni bir çuvala gönderdiler memleketime, çuvalı ben taşıdım anne , musalla taşına dahi sırtımı yaslayamadım çünkü bir bütün değildim anne.!   Siz beni uğurlarken  dört kolluda her şehidin arkasından söylenen o malum sözleri söylüyordunuz "Şehitler ölmez!" diyordunuz, ama ben ama bennnn öldüm be anne.! Güneşin doğduğu topraklarda  doğmak yerine öldüm.! Şehitler ölüyormuş anne ! Burası şehitlerimizle dolu ve hem de  ne olduğunu anlamadan bir hiç uğruna, gençliğimi dahi yaşayamadan ölen ben gibi gençlerle dolu anneee.. Senden bir ricam var anne, seni hiç üzmemiştim, nasıl kendimi affettirim bilmiyorum ki lütfen öldüm diye beni suçlama olur mu.! 
Ben gidiyorum annem,  hakkını helal eyle...

Anneee anneeeeee hadi kalk  kardeşim işe geç kalacak....


                       <<<<<<<<<<<<<<>>>>>>>>>>>>>>>


Güneşim dargın ve mutsuz.!
O dahi ikilemde,
Doğmak ile doğmamak arasında...!
Fitne fesatlarca yaftalandırılmış;
Bir yanı Türk olmuş, 
diğer yanı ise Kürt..!
Güneşim sözde;
Kürtlerin diyarında doğuyor,
Türklerin diyarında da batıyor.!
İnsanlık vasfından yoksunlar 
Güzel ülkemi  güneşle dahi 
İkiye bölmeye zorluyor.!
Güneşim doğduğu topraklarda kan
Battığı topraklarda gözyaşı istemiyor!
Ölmez diye nidalar savrulan şehitler 
Anne feryadı ile uğurlanıyor.!
Şehidin öldü annemmmmm 
Başımız sağ olsun :"(

by F.Ferdi DURUSULU


Dipnot:Yazı için Şehit annesi görseli kullanılmaktan özellikle kaçınılmıştır.

3 yorum:

  1. bir de burdan hoşgeldiniz demek istedim, çok teşekkür ederim..

    YanıtlaSil
  2. Biz hepimiz kardeşiz bu topraklarda.. "güneş hep doğudan doğuyor ve batıdan da batıyor" diyoruz ya hani! güneş hep baktığımız yerdedir! aslında...yüzünü daima güneşe çevirmiş aydınlanmış ve aydınlık yüzlerde çoğalmış ve ellerin daima bu duygularla kenetlendiği bir dünyada yaşamak!..adil bir düzende herkesin ve ayrım gözetilmeden herkesin gülebildiği bir dünyada yaşamak herkesin hakkı!.. Şehitlerin ardından 'Analarımız ağlamasın daha fazla!'..

    Yüreğine, kalemine sağlık güneşin oğlu..Esenlikle ve sevgiyle kal...

    YanıtlaSil
  3. Yazının üstünden neredeyse 1 ay geçmekte ve fakat hergün benzer şeyleri öyle tekraren yaşıyoruz ki, 1 ay sonra bile bu yazıya mesela, "e"ski" diyemiyoruz, ne acı değil mi?
    Gönlüne sağlık Güneşin Oğlu

    YanıtlaSil

"yorumlayınız,yorunuz,yordurunuz efendim"