23 Mart 2011 Çarşamba

ab-ı hayat



oğul güneşsiz kalınca afal ve şaşkındı,
izbenin tam ortasında sağa sola savruluyor;
bu boşluğu uçuk hayallari ile süslüyordu.!
geziniyordu  evrende seyyahları andırırcasına,
sonunda kinini kusacağı bir kuyu bulmuştu..! 
usulca eğildi dibi görünmeyen kuyuya;
lakin sonuçsuz kaldı eylemi ve
kana bulanmış bir el tarafından
dehlizlere fütursuzca itilirken görüldü..!
sırtından eksik olmayan hançerlere bir de kanlı el eklenmişti.!
zaten karanlıktı dünyası; keşkeleri hep vardı,
kuyu tam adını yansıtıyordu,
karanlık
nemli
yankılı
 ...!
yine yalnızdı yerkürede,
kaldırdı sefil başını belki bir ışık görmek umudu ile,
bir başınalığı isminden almıştı ya hani
ondan yabancı değildi ferdiliğe..!
düşünmeye zorladı atmayan kalbini;
hep bir yerlerde, tuhaf işliyor bir şeyler,
diye içten içe üzülürken;
anımsamadı  onu hiç kimseler ,
boşlukta ki nice hallerinine merhem olamadılar..!
mecbur kaldı ve; 
 dile geldi yine yenidenleri ile…

"-boşluğun izbesindeyim!
kuyu dibinde beliriyorum!
sarkıtıyorlar çıkmam için
darağacından bozma bir urgan!
tırman diyorlar tırman!…
hayata ilk tutunduğum gibi
sıkı sıkı geçiriyorum  ilmeği !
-çekin beni! diye haykırıyorum!
ssooolu.ğu..m ke..si.liyor!!!
ab-ı hayat'ım tükeniyor; 
meğer boynuma dolamışım ilmeği..!!
boşluğa bile yenilmeye yüz tutmuş sefil beden ;
mahkumdur artık kuyuların karanlığına!..
sunulur iftiharla güneşimin insanlarına..!"

  f.ferdi durusulu

canımcığım biriciğim dostumcum  chirimirim(mirviviye)'e
teşekkürler ^.^


2 yorum:

  1. Güneşinoğlu a...hiç olmamış bu karamsarlık!at üzerinden...dökülsün ümit dolu dizeler yeniden dilinden!..
    güzel günler göreceğiz güneşinoğlu...yüreğine ve kalemine sağlık...aydınlık yüreğine ve yaşamına yayılsın...esen kal...

    YanıtlaSil
  2. kesinlikle esmir ablacığım kesinlikle haklısınız,yakışmıyor bana bu karamsarlık, artık yazmayacağım söz veriyorum size (:
    güzel günler göreceğiz güzel dostlarımız ile güzel yarınlarımız olacak,
    aydınlık yüreğim sizler ile evrene ulaşsın (:
    sağlıcakla kalınız

    YanıtlaSil

"yorumlayınız,yorunuz,yordurunuz efendim"