9 Ocak 2011 Pazar

making smiles on faces award (:






değerli büyüğüm esmir ablacığım tarafından bir adet gülümseme ile ödüllendirildim (:

   Şu sıralar öyle çok ihtiyacım var ki gülmeye, tam zamanında yetişti ablacığım.

Kendisine şükranlarımı sunuyorum iyi ki benim ablam oldu.Doktora gitsem
yazacağı reçete ancak ve ancak bu kadar etkili bir ilaç olurdu.

güneşin oğlu dile gelsin o halde;

gülmek,
gülümsemek hayata
her ne sebep olursa olsun..!
-ister;
hiçliğin tam ortasından,
hedef şaşarken yolundan,
aşk yüreği acıtırken,
hayaller parçalanırken,
güneş umarsızca doğup batarken,
yeni gün yarına rehber olamazken,
yine mi ben derken,
sevdiğini kaybederken,
işinden nefret ederken,
kimseleri mutlu edemezken,
bencilliğe alıştırılmışken,
kurtlar sofrasının kurdu iken,
idealistilkten bertaraf ederken,
kapitale yenilip benjaminleşirken,
sağlığın değerini kaybedince anlarken,
dostluğu bir sıfat olarak görürken,
hayat olanca hızıyla zalimleşirken;
sen İSTER'sin arkadaş!
istersin ki;
sen yönlendir bu hayatı,
sen merkezinde dönsün bu dünya!
unutma arkadaş! tek amacın olmalı;
istediğin  sade ve sadece gülümsemektir bu hayata (:
işte bu kadar basit, gülümse hayata arkadaş (:



bu gülümseme ödülünü tüm dostlarım ile paylaşıyorum ve bu bloğu şereflendiren
değerli okuyucular " X " e basmadan önce bir adet tebessüm atsınlar ceplerine
ve ne zaman kederlenseler o tebessüm ile kederlerini unutsunlar (:
sübaneke dinimiz amin ehühehe  (:


f.ferdi durusulu

3 yorum:

  1. cebime tebessümümü attıp zor günlere birikim yapıyorum :) yüreğine sağlık abim :))

    YanıtlaSil
  2. amanda aman kimler gelmiş kimler (:
    bloğumun kardeşciklerinden lalecik gelmiş,
    aferin abisi inşallah o zor günler hiç gelmez sende ceptekini bir başkasına devredersin şekerim (:

    YanıtlaSil

"yorumlayınız,yorunuz,yordurunuz efendim"