5 Kasım 2010 Cuma

the mim (:




değerli dost dervish's way tarafından bir güzel ödüle layık görülmüşüz
sonsuz şükranlarımızı sunarak sözümüze başlıyor ve mim'in
gerekleri aşağıda yazıldığı üzre sevgimizi baki kılıyoruz (:
teşekkür ederim güzel yürekli dost...






TÜM MİMLERDE OLDUĞU GİBİ;


Kural 1- Ödülü kabul etmek ve ödülü veren kişiyle bloğunuzda bağlantı kurmak.


Kural 2- Ödülü 15 blogcu arkadaş ile paylaşmak, genele bırakmamak.


Kural 3- Seçilen 15 blogcu arkadaş ile iletişim kurmak ve seçilmiş olduklarını bildirmek.



dost ile genelde ortak arkadaşlara aboneyiz,ondandır ki bu ödül dost tarafından benimde listemin güzel yürekli insanlarına ithaf edildi ve de paylaşıldı. ve ben bu ödülü 15 dost ile sınırlandırmıyorum (kural tanımaz adam hehe) listemdeki tüm dostların yüreklerine bu güzel ödülü sunuyorum; iyi ki varsınız ve de sizleri seviyorum dostlarım mucks ^.^


1 yorum:

  1. Can dostum yolun hep ışıklı olsun yüreğinde parlayan güneş hiç batmasın ,Paylaştık ve çoğaldık dilerim güneş dolu yüreğin her dem mutlu huzurlu ,sıhatli ve hep aşk ile atsın.
    Sevgi ve saygılarımla

    YanıtlaSil

"yorumlayınız,yorunuz,yordurunuz efendim"