30 Kasım 2010 Salı

kalem olmuş parmak ucum...




düşe sevdalanan
dumanlı başımı yasladım;
kuru soğuktan hallice bir cam'a!

kalem olmuş parmak ucum,
mırıldanarak sunmaktayım;
izbe ve acınası hayallerimi!
buğu-cam ikilisinde
kalp <3 imgesi aşina,
olmaz ise olmazımız ise "aşk"..!

sevda için yay'dan sürülen ok,
usulca süzülerek gösterir düşü;
bir uçta ben, diğer uçta "Aşk"..!
düşlerimiz nefese endeksli,
cam içine hızlıca da çekmekte;
bir bir hayallerimizi..!

hayallerim cam buğusunda gizli,
yeniden sana seslenip;
üfürülmeyi beklermekte ey "Aşk"..!
işte;
sevgili bir nefes uzağında o cam,
derin bir of çek ve üfür beni!

sade ve sadece
bu şekilde görebilirsin
kaybolan düşlerimin izlerini..!




dostlar;
uzunca süre yoktum lakin sizleri unutmadım bilesiniz (:
sadece kendim ile mücadele içerisine girdim ve umarsızca savaşıyordum!
ve kazanan kim mi oldu? işte o tam bir ironi konusu (:
kazanan da kaybeden de yine ben!

yani ben-ben=0 olmuyor
elde var 1 o da bir ben işte bir ben...!
yeniden sizler ile olmak güzel nice güzel yarınlara birlikte sağlıcakla dostlarım (:

6 yorum:

  1. Hoş geldin sevgili genç dostum :)umarım artık burdasındır.
    Ne demiş Yılmaz Odabaşı ;"yitirdiğin her şeyde kazandığın bir şey var; kazandığın her şeyde biraz yitirdiklerin..."

    kimdir kazanan kimdir kaybeden bilinmez...
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  2. ablaaaaa özledim sizi :'(
    geldim ablacığım geldim anlatacak ve paylaşılacak hikayelerimi heybesiz benliğime kattım ve geldim,
    sırtımda var bir kambur paylaştıkça doğrulacağım
    sizler ile nice güzel yarınlara seviyorum sizleri iyi ki varsınız (:

    ne de güzel söylemiş üstadım;
    yitirdim kazanarak ve kazandım yitirerek...
    sağlıckla ve güzel yarınlara (:

    YanıtlaSil
  3. :)
    bende bir ödülün var.

    YanıtlaSil
  4. Ne kadar yaşarsan yaşa,
    Sevdiğin kadardır ömrün..
    Gülebildiğin kadar mutlusun
    Üzülme bil ki ağladığın kadar güleceksin
    Sakın bitti sanma her şeyi,

    Sevdiğin kadar sevileceksin.
    Güneşin doğuşundadır doğanın sana verdiği değer
    Ve karşındakine değer verdiğin kadar insansın
    Bir gün yalan söyleyeceksen eğer
    Bırak karşındaki sana güvendiği kadar inansın.
    Ay ışığındadır sevgiliye duyulan hasret
    Ve sevgiline hasret kaldığın kadar ona yakınsın
    Unutma yagmurun yağdığı kadar ıslaksın
    Güneşin seni ısıttığı kadar sıcak.
    Kendini yalnız hissetiğin kadar yalnızsın
    Ve güçlü hissettiğin kadar güçlü.
    Kendini güzel hissettiğin kadar güzelsin..

    (Can Yücel)Her Şey Sende Gizli!...demiş...Önemli olan sen'sin sevgili güneşinoğlu...
    ***
    Ve iyi ki yeniden aramızdasın..Hoşgeldin güneşin aydınlık oğlu, genç arkadaşımız...

    Güzel dizelerini bekliyoruz...sevgyle ve sağlıcakla kal...

    YanıtlaSil
  5. güneş dostum teşekkür ederim ödülünüzü aldım (:
    ödüle layık görülmek çok güzel sağlıcakla kalınız.

    YanıtlaSil
  6. abla esmir abla :''(
    kardeşiniz hiç ama hiç iyi değil biliyor musunuz?
    düştü bir kara sevdanın eline ve günbegün tükenmekte,
    güneş doğuyor lakin eskisi gibi aydınlatmıyor,
    güneş batıyor ama doğacağı an için özlem duyulmuyor..!
    üstadın dediği üzre:
    "Güneşin doğuşundadır doğanın sana verdiği değer "
    ah güzel ablam ahhh!
    bir tek doğa ana kalmıştı! galiba o da beni istemiyor..! bir tek oydu zor günlerimde sarılacağım! toprak bile kabul etmez ise neylesin bu yürek yaşamayı! anka da değilim,hz.ibrahim de! ateş bile beni kabullenmez iken; melankoli kaçınılmaz olur yine yeniden :'(

    sağlıcakla..

    YanıtlaSil

"yorumlayınız,yorunuz,yordurunuz efendim"