24 Ekim 2010 Pazar

the love...


Parmaklarım ,
Hanidir senin esaretinde sevgili!
Sen ile başlıyor beyaz sayfam,
Ve sen ile noktalıyor kara sevdam!..


Sayısını unuttum artık, kaçıncıdır bu yakarış!..
Son kez ;görmek istiyor gözlerim;
Korkudan kenetlenmiş parmaklar sıkı sıkıya!..
Son kez duymak istiyor kulaklarım;
Serçe parmağı şahin olmuş kulağı kemirmekte!
Son kez söylemek istiyor dilim;
İşaret parmağım dudakların hapsinde!..
Parmaklarım bile görmek istediğinde Sevgili!..
Bir ben kaldım gerçekleri:
-Duyamayan,sezemeyen,göremeyen!
Bir ben işte piç olmuş aşk’ı hala reddeden!
Bir ben sevgili bir ben!…


By F.Ferdi DURUSULU

5 yorum:

  1. Çok güzel genç dostum.Kitaplaştırmayı düşünmüyormusun şiirlerini ?
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim ablacığım ^^
    düşünmek ile kalmadım son zamanlarda bu sessizliğim fırtına öncesini andırmakta (:
    ve güzel ablacığım aşk'ı anlatacağım artık çünkü kardeşin aşık oldu ^^
    bir de benim dilimden dinleyelim aşk-ı ne dersiniz ^^

    sağlıcakla...

    YanıtlaSil
  3. aşk adamı :) hep mutlu ol abim.

    YanıtlaSil
  4. Sevgili dostum bende bir mimin mevcut,kabul edersen şereflendirirsin.
    Sevgilerimle

    http://deepdervish.blogspot.com/2010/11/one-lovely-blog-award.html

    YanıtlaSil
  5. Güneşin oğlu aşka aşık iken aşkı nasıl yaşarmış dizelerinde böyle... Çok güzel bir şiirdi, yüreğine ve kalemine sağlık ..
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil

"yorumlayınız,yorunuz,yordurunuz efendim"