19 Eylül 2010 Pazar

the mim (:

girlof_ra dost tarafından mimlenmişim,
biraz geç oldu ama bağışlasın güneşin oğlunu
ancak yanıt verebiliyorum,bu aralar bloğumu epeyce boşlamıştım dostun mim'i sayesinde yeniden doğabilirim yarınlarıma (:

mim'ime başlıyorum müsadeniz ile (:



Lakabın var mı varsa nedir?


lakabım lakaplarım çoktur benim ,
ama ben şu ikisini dostlarımca duyarım
ve
bunu duydukça sevinirim ;
"güneşin oğlu & dude"



Son zamanlarda diline dolanan şarkı?

son zamanlarda dilime dolanan ezgi yonca lodi'nin mum lekesi oldu popüler müzik dinlemesem de eligül dostum dinle dedi dinledim tavsiye ederim güzel bir ezgi imiş (:


En son ne zaman ve neye/kime aşık oldun?

son zamanlarda demeyelim biz buna ;çünkü ben cahit sıtkı tarancı üstadın dediği üzre aşk adamıyım günü birlik ,anlık değildir sevdalarım; çünkü ben aşk adamıyım (:


En son okuduğun kitap/film?

en son okuduğum kitap ernst hemingway üstadın çanlar kimin için çalıyor adlı eseri dün itibari ile beyoğlu sahaf festivalinden edinmiş olduğum bu kitap çok ama çok güzeldi (: en son izlediğim film inside man(içerideki adam) defalarca izlememe rağmen dün tv de rast geldimve yine izledim (:


Son zamanlarda en çok özlediğin?

en çok özlediğim çocukluğum, gün geçtikçe uzaklaşıyorum ve daha da bir özler oldum kendisini :(


Bir günlüğüne ünlü biri (oyuncu / şarkıcı / politikacı vs) olma hakkı tanınsaydı kim olurdun?

oyuncu olsaydım al pacino şarkıcı olsaydım janis joplin olurdum (: politikacı olmayı istemezdim (:


Yarın sabah ki ilk planın?

ilk planım iş yükümü hafifletecek bir liste oluşturmak (:


En sevdiğin huyun?

an'ı kaleme alabilmem (:


Şu anki bölümünde- mesleğinde olmasan ne olmak isterdin?

şu an kendimi emanetçi gibi görmekteyim ,
ne olmam gerektiğini çok iyi biliyorum
ama buralarda söyleyemem;
çünkü fettan bakışlılar var, nazar değebilir (:


Okurken en zevk aldığın üç blog?


dalgaları aşmak abla dostum


siyah kelebek abla dostum


esmir abla dostum



ben bu mim'i kimseler ile paylaşmıyorum çünkü bugün narsist günüm benim hıh :P

6 yorum:

  1. :))))
    Sevgiler sana güneşin oğlu...

    YanıtlaSil
  2. ablacığım kalp kalbe karşı imiş
    bende uzun bir aradan sonra dostlarımın yazılarına göz atmak üzereydim ki sevgiler ile başlayan bir dilek geldi ablamdan (:
    bu yaz iyi dinlendik hepimiz kalemlerimizi tıraşlayalım ve güzellikleri yazmaya başlayalım artık ne dersiniz dostlarım (:

    YanıtlaSil
  3. Güneş her daim yüzünü aydınlatsın,
    değerli gördüğün dostların için, sen de değerlisin sevgili güneşin oğlu...
    sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
  4. ahh güneşimin oğlu ne düşüncelisin çok teşekkürler. beni severek okuman beni onere etti. bende seni okumaktan büyük keyif alıyorum. Sen bitanesin. ozaman Ablan kurban olsun sanaa :)))

    Bu ara mim cevapların çok güzeldi seni biraz daha yakından tanıdık ;)

    YanıtlaSil
  5. teşekkür ederim esmir dost (:
    güzel yarınlara hep birlikte yelken açmaya (:

    sağlıcakla...

    YanıtlaSil
  6. kelebek ablacığım
    ben teşekkür ederim bu aşk seyyahı olmuş oğulu kardeşiniz olarak görüp sevdiğniz için (:

    sağlıcakla (:

    YanıtlaSil

"yorumlayınız,yorunuz,yordurunuz efendim"