18 Ağustos 2010 Çarşamba

f.kafka ve güneşin oğlu...

















"...Ormanda yolunu yitirmiş çocuklar gibi terk edilmişlik içerisindeyiz.
Önümde durup bana baktığında, ne sen benim içimdeki acıları
anlayabiliyorsun, ne de ben seninkileri. Ve senin önünde kendimi yere
atsam, ağlasam ve anlatsam bile, biri sana cehennemi sıcak ve korkunçtur
diye anlattığında cehennem hakkında ne bilebilirsen, benim hakkımda
da ancak o kadarını bilebilirsin...

"KAFKA"



"kafka üstadım;bir orman sundun bana; ama o ormanda sen yoktun!
terk edilmeyi en iyi sen anlardın; sen dahi görmezden geldin güneşin oğlunu!
sefilleri andıran görüntüm sesin geldiği her yöne koşmaktan usandı!
bilir misin en son bir yusufcuğun peşinde gün aşırı yol alırken görüldüm!..
kanaat getirdim artık üstadım;bu dünya başka bir gezegenin cehennemi
ve biz bu cehennemde iki zebani birbirinden habersizce dolaşmaktayız.
yolumuzun son durağı yine aynı yere cehenneme çıkıyor farkında mısın?

"GÜNEŞİN OĞLU"




kafka alıntısını hatırlamama neden olup
kafka'ya yazmama yardımcı olan
ateş böceği dostuma teşekkür ederim ..


f.ferdi durusulu

2 yorum:

  1. Sevgili güneşinoğlu,
    kafka üstadın cehennemi andıran ormanları da, Mezopotamya’nın liderlerinden 2. Nebuchadnezzar’ın (Matrix??) milattan önce 600’lerde inşaa ettirdiği söylenilen; "babil'in asma bahçeleri" de bu hayatın içinde yerini almış...yani bir başka üstadımızın sözü ile cenneti de, cehennemi de yaşarken görebilmek mümkün!..

    cehennemden uzakta, cennet yüreğinizin görebildiği aydınlıkta ve hep güneşe dönük olsun...

    sevgi ve esenlikler dilerim...

    YanıtlaSil
  2. cehennemden uzakta cennete yakınca bir yaşam
    ve bu gayeyi anlamlandıran dostlar ile güneşe dönerek kutsanmak

    güzel yorumunuz için yine yeniden teşekkür ederim esmir dostum sağlıcakla..

    YanıtlaSil

"yorumlayınız,yorunuz,yordurunuz efendim"