20 Ağustos 2010 Cuma

ferrasi'sini satarak öz'ünü bulacağını ümit eden bilgesiz bilge!.
















ne köroğlu idim ,
ne de ayvaz!
çıkılan seyyahlığıma
sade ve sadece
bolu beyi yarenlik etti!

kırlara bulanmış atımı
dört nala sürerken
sürüldüğümden bihaber
heybesiz benliğimi alarak
uzaklaştım yurdumdan!

nazım'ı anımsadım,
ona inatla uzak asyaya
doğru yol alırken görüldüm!
teslim ettim sefil ruhu
şaman keşişlerine !

tiye aldım manastırı
uzattım saç ve sakalı
öğretiyi hiçe saydım
anadan üryan dolaştım!
zaten turuncuda yakışmazdı bana!

o sıra ilişti gözüme turuncular içindeki
ferrarisini satarak kendini arayan bilge!...
keşişlere emanet etmişti ruhunu!
değişimin bir parçası olmuş
felsefeyi kendi haliyle özümsemişti!..

ne felsefesi ,ne de öğretisi
güneşin oğlunca kabul görmedi!
hallerim anarşist ruhun temsilcisi
güneşçe kutsanmış bir silüettim!
o an gördüm ki;değişimi değiştiriyordum!

iç hesaplaşmam toy keşişçe bozuldu,
uzun uzun süzdük birbirimizi
ne o konuya girebildi, ne de ben!
öyle bir baktı ki bana,anlattı gözleri;
"gitti boşu boşuna ferrari" dercesine...


erek ne idi:
-ferrasi'sini satarak öz'ünü bulacağını ümit eden bilgesiz bilge misali yerini yadırgamak mı?
yoksa ...

yoksa diye başlanan sonu üç nokta ile tamamlanmış kısım dostlarımca doldurulacaktır (;




f.ferdi durusulu

2 yorum:

  1. Yoksa güneşin oğlu, ilk gri şafak görünür görünmez, sonsuzluklar üstüne sonsuzlukların geçmesini mi bekliyor!
    Şafağa ancak, güneşe kutsanmış bir silütin peşinde koşarak! ve gecenin yolunu izleyerek ulaşabileceğinin ayırdına vararak....öze ve gerçeğe ulaşacaktır...
    kimbilir!..

    YanıtlaSil
  2. dostum dostum güzel dostum bloğumda sizi ağırlamak güneşin oğlu için büyük bir keyf ^^

    ilk şafakta işte tamda o anda martı kanatlarında belirecek silüetim,sonsuzluğa kanat çırparken görüneceğim.öze ulaşma isteği doruk yaptığından olsa gerek ki gerçeği bulacak ve dostlarıma sevgi sofrasında sunacağım gerçekleri..

    sağlıcakla esmir dostum ^^

    YanıtlaSil

"yorumlayınız,yorunuz,yordurunuz efendim"