18 Temmuz 2010 Pazar

pencere önü çiçeğim :(


pencere önü çiçeğiydi!
ne dış kapının mandalı sıfatına bürünür
ne de iç güveysi olarak adlandırılırdı!
işte tam da o belirsizliğin ürünüydü
evet evet tam da o noktadaydı!...
silüetini güneşe endekslemiş;
kimi serpilir ağaç olma yolunda ilerler
kimi de fidan olmaktan öteye geçemezdi!
hayat bulduğu toprağı özümser
ve kaybolurdu hiç doğmamışcasına
son sözünü dile getirmekten çekinmez:
-budur evlatlarım son hallerimin yansıması!.
der,ebediyete karşı sallardı elini iki yana..


f.ferdi durusulu

güneşin oğlunun rahmetli büyüğüne ithafen
kaleme aldığı yazı dizisinin ilk dizeleridir



7 yorum:

  1. Ruhu şad olsun o güzel çiçeğin.. Yabancı olmadığım bir duygu yazdıkların içimde bir yerlere dokundu güzel dostum , yekten diyenden korkmamak gerek içten pazarlığı olmadan söylediği için ne derse doğrudur böylesi güzel çiçeklerin.
    Gönlün,yazan elin dert görmesin.
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  2. amin güzel dostum amin,
    ruhu şad mekanı cennet olsun :(
    iyi bak dostum güzel yüreğine..

    YanıtlaSil
  3. Bende yabancı değilim bu acı duygulara. bu özlemlere, hiç yabancı değilim. Bu hasretler ömür boyu boynumuzda bir ip. zaman zaman gerilir sıkıştırır boğazı, kimi zaman da çözülür güldürür geçmişte ki anıları.

    Büyükler her zaman anılmaya layık bizi her daim koruyandır. ruhları şad mekanları cennet olsun. Üzerlerine nurlar yağsın.

    YanıtlaSil
  4. acılar bize yabancı değil güzel ablam,
    o boğaz ki son zamanlarda nefes dahi alamaz oldu gelince art arda gelen dertler bakalım ne zaman dinme yolunu tercih edecek!
    mekanları cennet olsun büyüklerimizin

    sağlıcakla..

    YanıtlaSil
  5. şu müzklerin öldürecek beni bir gün:)

    YanıtlaSil
  6. o müzik ile yazdığımı sende biliyorsun şekerim,
    farid üstadımın "yıldızların büyüsü"ezgisi yazılarıma eşlik ederken sende katlanacaksın
    çünkü beni sen yarattın mucks (;

    YanıtlaSil

"yorumlayınız,yorunuz,yordurunuz efendim"