31 Temmuz 2010 Cumartesi

o güneş ki...

bu oğul şimdilerde;
antika olmaya yüz tutan
örümcek ağına müptela
bir plak üzerinde ki
masumane iğneyi andırmakta !

kekeleyerek gelen ezgi de
sesine eşdeğerce cızırtılı mı cızırtılı!
ancak iğne deliğinden görünebilen
saflık timsali güneşi dahi
geceden kendini kaçırmakta!

kahpe gecelerin
kötü yola düşmeye meyillisi güneş;
sunmuştur aşağılık karanlığa,
kanlı elleri ile
bakire ruhunu!..


o güneş ki ;
tatmıştır kötülüğü
ve sıvanmıştır balçığa!..
...
..
.


by f.ferdi durusulu

4 yorum:

  1. "ama ne varsa yine eskilerde var" diye de boşuna söylememişler değil mi! ve sen ki antika olmaya yüz tutmuş plağın nerdeyse örümcek ağına yüz tutmuş plak üzerindeki o masumane iğneye öykünerek hemhal olmuşsun:)

    sen bir antikasın artık gözümde toz tutmuş:)keyifli masalımsı imgelerle yazmış olduğun dizeler için yüreğine sağlık güneşinoğlu...sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  2. kesinlikle doğru söylemişler esmir dostum (:
    artık her nesneye öykünür oldum nereye baksam kendimi görmekteyim belkide bundan kaynaklanıyor hemhalliğim (:

    esmir dostum blogdaş olmanın en güzel yanlarından biriside bu ve ben bunu çok seviyorum artık birbirimizi öylesine tanır olduk ki yüreğimizden dile gelenler bizlerin değil hepimizi etkileyen unsurlar oldu ve ben bunu sizler ile başardım dostlarım iyi ki varsınız,ben sizin hiç akıllanmayacak uslanmayacak oğlunuzum (:

    sağlıcakla ve sevgiyle

    YanıtlaSil
  3. iğne ucunda, uç noktada düşünceler... güzel!

    YanıtlaSil

"yorumlayınız,yorunuz,yordurunuz efendim"