23 Temmuz 2010 Cuma

doğum günü&draması 27 yılını doldurmuştur!...


yine yeniden
bir doğum günü draması
ve benim çıkmazlarım!
kabristandan doğduğum güne uzanan ,
uzanırken de her yıl bir parçamı alıp götüren
geçmek bilmeyen yıllarım!…
ruh halim yerlerin
dibine geçmiş sürünüyor adeta…
dostlarım ve dost bildiklerim ile
geçmişimden bu güne kutlanan drama!
nedeni ;
bağlantılıdır kabristan ile!…
sevinç ve hüzün
aynı anda olmuyor anlayacağınız!..
mumları üflemeye yeltendiğimde,
hayatımdan bir yakınım
sönüp gitmişken :'(
tam da bugün!
iyi ki doğmuşum diyemiyorum!…
doğum günüm bugün ama ben
tebrikleri kabul edemeyecek kadar
kederli ve ızdırap doluyum!…
kırmamak adına da olsa katılıyorum ;
ama fayda etmiyor nedensiz çareler!..
ve
ben 16 yıldır
temmuzdan ve lanet olası
24 ünden nefret ederim!…
bir an önce bitmesi için şimdiden dua ediyorum...

6 yorum:

  1. Mutlu yıllar sevgili dostum..

    Hayat hep yüzüne gülsün..

    Tebessümler eksik olmasın..

    Seni seviyorum:)

    YanıtlaSil
  2. Sevgili ferdicim, Her gün yeni bir ölmün ve yeni bir doğumun günüdür.

    Bu bizim elimizde olan bişey değil. Her gün biri doğar ve biri olur. o gün en sevdiğinin ölüm günü olurken aynı zamanda senin doğduğun gün olabilir.

    Bak gördün mü hayat öyle ki, insanın doğduğu güne binlerce de ölümü sığdırmış.

    Ben kaybettiğin yakınına Allahtan rahmet dilerken, Sana da iyi ki doğdun demek istiyorum. nice sağlıklı, uzun uzun ömürler diliyorum.

    Sevgiler. kardeşim.

    YanıtlaSil
  3. Hayat böyle bir şey sevgili genç dostum.Acı, sevinç hep içiçe...Acını paylaşırken,sana ömür boyu güzelliklerle dolu bir hayat diliyorum.Doğum günün kutlu olsun.
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  4. @ipek ablacığım tşk ederim iyi ki varsınız
    sağolun var olun (;
    sağlıcakla inş..

    YanıtlaSil
  5. @dalgaları aşmak abla dostum,
    çok tşk ederim iyi varsınız (;

    YanıtlaSil

"yorumlayınız,yorunuz,yordurunuz efendim"