11 Mayıs 2010 Salı

manzara...


MANZARA-Ödüllü Kısa Film

2 yorum:

  1. Kısa bir film herşeyi çok güzel özetlemiş.Devletlerden geçtim,bireyler arasında haklara saygı göstermenin en kısa yolu,"kendine yapılmasını istemediğin bir şeyi başkasına yapma" düşüncesidir.Çok mu zor bunu yapabilmek ?

    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  2. abla dost;
    hayatıma yön veren ve bir nevi felsefemi oluşturan;devleti oluşturan bizlerin özgürlüğü ile var olduğumuz ve birey özgür ise devlete ihtiyaç yoktu ama bunu kime anlatabilirim ki ben birey henüz benliği oluşmamış nasıl özgür olsun alışmış sürüdeki koyun olmaya !...

    bu kısa filmi öncelerden izlemiştim yayınlamama neden olan olay hafta başında toplu taşıtta ülkeyi kurtarmaya çalışan orta yaşlı bir amcanın vatan millet sakarya edası ile vatanı kurtarması aziz nesin tabiri ile biz türkler adam olmayız bak avrupaya onlarda var mı böyle bir durum gibisinden serzenişleri otobüsü kendi sunum alanına çevirmesi ve her tezini ilerleyen düşünceleri ile çürütmesi bu kısa filmi hatırlattı ve gördüm ki her köşe başında ülkemiz kurtarılıyor (: yani yuesey filmlerinde bizi kurtaran efbiay görevlileri gibi bu köşe başında ülkemizi kurtaranlar minnettarım hepsine bizleri günbegün kurtarıyorlar helal olsun arkadaşlar devam durmak yok (((:

    sağlıcakla

    YanıtlaSil

"yorumlayınız,yorunuz,yordurunuz efendim"