9 Mayıs 2010 Pazar

annem'e (:

Annem’e


güzel annem hala kendi bile inanamaz beni nasıl onca ay karnında taşıdığına (: yeri geldiğinde dile getirmekten de hiç çekinmez (: “o günlerden belliydi yerinde duramazdın sen,acaba yanlış mı yaptık” diye düşünürmüş (: ben doğmuşum ve annem anlamış haklı olduğunu,9 aydan arta kalan 10 günde neler yaşatmış isem cefakar anneciğime;eyvah demiş eyvah yazık oldu dünya insanlarına gitti benim gençliğim (: hak veriyorum anneciğime çünkü hiperaktifliğin doruk noktasında geçirdiğim bir çocukluk döneminde annemin neler yaşadığını şu an daha iyi anlıyorum! arkamdan terlik atması,”allah’ım bu nasıl bir çocuktur;beni sınıyor musun!” diye serzenişleri hala kulağımda çınlamakta (:



tüm çocuklar gibi bende büyüdüm ama ben çocuk yanımı hiç kaybetmeden olgunlaştım,

ve seçtiğim bu yol annemin “bu çocuk asla büyümeyecek,ömrümü yedi aa dostlar” feryadına yol açıyordu.eh nihayetinde bende büyümeye başladım annemin ne kadar vefakar ve özverili olduğunu bana nasıl katlandığını düşündükçe de sorguluyorum kendimi! ben ebeveyn olsam ben gibi bir haylaza ne kadar katlanabilirdim(asla katlanamaz ve cami avlusuna atardım bu haytayı ama camiyide karıştırırdım ben onu biliyorum ) güneşin deli oğluna bunca yıl katlanan güzel ailemi ve başta annemi tebrik ediyor yüzyılın annesi ilan ediyorum (:

tanrım seni başımızdan eksik etmesin çünkü ben gülümseyen yüzümü senden aldım.

beni bu hayata sunarken tebessümün ile tanıttın evrene ve bende senin yolundan ilerliyorum. bazen çok gülüyorum,bazen abartıyorum;ciddiye almıyorum hayatı (: ama olsun güzel annem ben seni taklit etmeyi seviyorum (: senin yanında iken keşkelerim olmadı hiç annem;çünkü sen o keşkeleri ortadan kaldırmıştın ve beni hür yetiştirdin. kendin gör oğlum dedin kendin karar ver dedin ve bu kararın beni ben yapandı.çünkü sen biliyordun güzel annem; nasıl olsa bana benziyor bana geri gelecektir diye temennide bulunuyordun.ve ben gün geçtikçe sana benzemeye başlıyordum,sen aynada beni de görüyordun (: güzel annem seni sevmek ve seni severken gülebilmek hayatın bana bahşettiği en güzel hediye.hediye demişken sana hediye almam ben, çünkü ben her günümde sana bir hediye verebilecek kadar deliyim; biliyorsun deli oğlunu (: bir güne mal etmeden seni her gün sevebiliyor ve anabiliyorum gülümseyen yüzün bizleri bırakmasın ve sen her zaman yanımda ol güzel annem.

bu gün bir vesile ama ben her gün seni anıyorum ve annem seni çok seviyorum ben;

sadece buraya içimi dökerek değil her gün bunu dile getiriyorum (:


kitabımda seni anlatıyorum güzel annem sen benim

"omzumda eli olan meleğimsin" :’’)



13h2k’nin tam karşılığısın mucks güzel annem ehii (((:




dipnotcuk:resimdeki güzellik annem, ve onun arkasından bakan haylaz şeytani insan benim (:


f.ferdi durusulu

6 yorum:

  1. yaaaa ne güzelsiniz ne tatlı annen varmışş bayıldım ama sende çok yakışıklısın be kardeşimmmmm aaaaaaaaa kızlar nasıl ayılacak :):):)

    Değerli annenin ellerinden öper anneler gününü kutlarım.
    ayrıca güzel jestin içinde tşk ederim canım kardeşim.

    Vallaha billahha kardeş seçtim seni kendime hemde can kardeş:)

    YanıtlaSil
  2. kelebek ablam ehi utandırmayınız beni lütfen ((:
    anneme iletiyorum güzel temennilerinizi , yazıyı anneme gösterdim kahkahalar atarak sonunu getirmekte zorlandık ve eski günleri yad ettik ne haşarıydın sen oğul dedi (((: burda yazılanları fazla dillendiremedim neler yapmışım neler hehe(: aşk olsun ki annem çok sabırlı imiş ((: gülmekten kasıklarımız ağrıdı başımıza ağrılar girdi,cami avlusuna bırakmayı gerçektende düşünmüş sonra kimseyi yakmak istememiş güzel annem ((:

    sen benim kelebek ablamsın senin kardeşin olmak çok güzel canım ablacığım daima kolla kardeşini olur mu biraz muziptir biraz delidir ama olsun sen seversin kardeşini hehe ((:

    YanıtlaSil
  3. Nasılda güzel dile getirmişsin anneciğine olan duygularını...Nasıl güzel bir fotoğraf bu böyle! Allah hep daim etsin bu birlikteliği... Birbirinizin varlığı ile çoğalarak aydınlansın her yanınız...

    Değerli annenizin Anneler Gününü kutlar, sağlık ve esenlik dolu daha nice yılları hep böyle sevgiyle ve gülen gözlerle geçirmenizi dilerim...

    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  4. Çok şekersiniz:)))Eeee annelik böyle bir şey işte sevgili genç dostum:)
    İkinizinde yüzünden gülücükler eksik olmasın...
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  5. @esmir dost;
    teşekkür ederim yürekten dile gelen temennileriniz için amin güzel ablacığım amin daima başımızda olsunlar ve yarınlarımız ile aydınlanalım (:
    anneciğime iletiyorum sizlerinde anneler günü kutlu olsun sevgiyle ve sağlıcakla (:

    YanıtlaSil
  6. @dalgaları aşmak değerli abla dostum (:
    cok teşekkür ederim,anneme yazımı okuttuğumda eskileri yad ettik ve kahkalar ile günümüzü kutladık (: gülümsemek çok güzel şey,benim gibi bir deliye ancak annem katlanabilirdi (:
    tanrım onları başımızdan eksik etmesin ve yarınlar güzel annelerimizin yetiştirdiği nesiller ile aydınlansın; iyi ki varsınız..

    sevgi ve sağlıcakla güzel ablacığım (:

    YanıtlaSil

"yorumlayınız,yorunuz,yordurunuz efendim"