16 Nisan 2010 Cuma

rüzgarda başaklar!...





ney ruhun demidir

süzülür başaklar içinde!


ney dile gelir

rüzgarın nefesinde!


başaklar hayat bulur

tengrim sesinde!


yürekten süzülür

bunu hissedebilene!


tengriden gelendir

hayat bulur başakta!


nimet olur

baş tacıdır sofrada!


her gün karşılaşılır

kimi kırıntıların toplandığı masada!


kimi de çorbaya banılandır

indirilir kursağa!


o senin içindeki ruhunu beslemektedir

ses;ney'den-başağa, başaktan-nimete!


sofradan da kalbine ulaşır

ruhun açtır ney sesine!


ruhun ki ; o nimeti tınıdan alır

ve sunar kendini ab-ı hayata!



"f.ferdi durusulu"



dostum başak eligül yeni bir ezgi ile tanıştırdı beni
kendi adından ve ezgiden yola çıkarak dile geldim
iyi ki varsın güzel dostum (:




3 yorum:

  1. Şiirinde videoda çok iyi geldi.İyi ki varsın genç dostum...
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  2. sevgili genç dostum izin istedim ama vermeni beklemeden yorumda yazdığın o güzel şiiri postuma ekledim :)))Teşekkür ediyorum:)

    YanıtlaSil
  3. tşk ve rica ederim abla dostum (:

    allar içinde bir anka gördüm
    o harika resim içinde beliriverdi
    mask takmıştı ama ben tanıdım onu
    dile gelmek istedim ablam da beğenmiş eklemiş onore oldum post'a çok çok yakışmış (:

    sağlıcakla

    YanıtlaSil

"yorumlayınız,yorunuz,yordurunuz efendim"