5 Nisan 2010 Pazartesi

Farkında mısın?


Bir sen farkındasın;
Hasretlik kokan ten kokumun,
Ama ;"unut artık oğul" diyerek
Beni de,kokumuda
Yarı yolda bırakıyorsun
Farkında mısın?!!!
Bana unut diyorsun!
Unutursam;
Başıma geleceklerden bihabersin!
Onu anmadığım her an,
Ab-ı hayat ret ederim!
Farkında mısın?!!!
Unutmak;ölmekten geçmekte iken
Beni canlı canlı dörtkolluya bindirip,
Ardımdan da fatiha niyetine
"unut" duasını okuyorsun!
Ölmemi istiyorsun!!
Farkında mısın?!! değilsin!!

güneşin oğlu şu ara ;
farkındalığın farkını, fark edemeyenden farksız!...


"f.ferdi durusulu"

5 yorum:

  1. Allah korusun güneşimin oğlu. Sen daha çok güzel gönüllere açacaksın. Güneşinle açacak tüm güzel çiçekler. Bazen unutmak istiyoruz işte herşeyi. Unutturmak istiyoruz. Ve bazen fakında olmadan acıtıyoruz herşeyi. Allah affetsşn bizi.

    Sevgiler kardeşim.

    YanıtlaSil
  2. tşk ederim kelebek dostum ,
    öyle güzel temennilerde bulunuyorsun ki utanıyorum yanıtlarken halden hale giriyorum
    onere oldum,unut diyorlar ferdiye unutamam diyorum ben bu şekilde yaşamayı öğrendim artık gülerek yazıyorum yazmaz dile getirmez ise kötü oluyorum çelişkili bir ruh hali işte benimkisi(:
    allah seviyor bizleri affeder dostum

    sağlıcakla kelebek abla

    YanıtlaSil
  3. ''unut'' beynimin emrettiği yüreğimin kabul etmediği tek kelime...
    yüreğine sağlık...

    YanıtlaSil
  4. Güneş sende hep var olsun...için sıcak, yüreğin ferah olsun! Birde Allah seni güneşsizlikten korusun! güneşle kal! yüreğine sağlık...

    YanıtlaSil
  5. @esmir dost;
    tşk ederim esmir abla temenniler ile ayakta durmaya çalışan bir beden güneşi selamlamakta sadece tüm dostlarımı korusun allah..

    sağlıcakla...

    YanıtlaSil

"yorumlayınız,yorunuz,yordurunuz efendim"