22 Nisan 2010 Perşembe

eligül'ün doğum günü bugün (:


blogumu bugün sevgili dostum başak eligülüme ayırdım
ona yazdıklarım ve canımcığımla mistik havada gerçekleşen
sohbetlerimize yer vermek istedim (:



bir dostum var benim

hemde buğday tanesinden

bir başak kendisi…

güller elinde filizlenirken

sadberg olmak isterim

ama bir gül kafidir

el de bir gül

eligül de olan gül…

“eli gül"

ben de ki manası ;

kokusu kalır

her daim elceğizlerimizde,

narindir parmaklar

güle yaraşan tarzda,

bütünleşmiştir el ve gül ,

kıskanılır güzellikte,

bu ahenk içinde

çıkagelir başak dostum

güller açar yüzü

tıpkı güzel yüreği misali (:


<<<<>>>




ney ruhun demidir

süzülür başaklar içinde!


ney dile gelir

rüzgarın nefesinde!


başaklar hayat bulur

tengrim sesinde!


yürekten süzülür

bunu hissedebilene!


tengriden gelendir

hayat bulur başakta!


nimet olur

baş tacıdır sofrada!


her gün karşılaşılır

kimi kırıntıların toplandığı masada!


kimi de çorbaya banılandır

indirilir kursağa!


o senin içindeki ruhunu beslemektedir

ses;ney'den-başağa, başaktan-nimete!


sofradan da kalbine ulaşır

ruhun açtır ney sesine!


ruhun ki ; o nimeti tınıdan alır

ve sunar kendini ab-ı hayata!


ab-ı hayat güle aşıktır

elde gülüm başağa...




<<<<>>>>



eligül:"Bendeki kalabalığı bilirsin; kendime varamadan gün biter, yeni gün doğar. Herkese yetip kendine yetemeyen ben..."


güneşin oğlu:"bazen kurudur kalabalık, sen tek başına yol alırsın o deryada,rüzgar kimi arkandan eser varmak istediğine kavuşturur, kimi de cepheden vurur göğsüne; alnın dayanamaz öne eğer taşıdığı yükü , istersin yeni günün getirilerini ,yarınlarında ararsın umudu, o umut ki deryada yalnızdır yetemez kendine ve paylaşır umudunu senin ile..."


eligül: Her zaman tek başlanmalı yola, olması gereken bu... Ama eğer yolumda biri karşıma çıkacaksa, onun yeri yanımdır...


güneşin oğlu: "tek çıksan da bu yola; rüzgar yarenlik eder , güneş aşkını sunar her doğuşunda,

ay med-cezirlerini sana sunar,renkler sevgilerini paylaşmak adına güzelliklerini sofraya katar, denizdeki yunuslar can yoldaşın olur.. bu yolda evren yalnız bırakmaz bizleri ,muhakkak monolog da olacaktır, ama onu yaparken bile kendin ile çelişkiye düşmek kaçınılmazdır."


eligül: İnsan en güzel ve en acımasız kendiyle kavga eder. Bu yüzden seviyorum kendimle çelişkiye düşmeyi...


güneşin oğlu : "yapabiliyorsan kendin ile o beklenen yüzleşmeyi andıran kavgayı.. sonuç da önemsizdir ! kimin yendiğini umarsamadan seversin kendini , çelişkisizdir bu sevgi ,aynalara bakmaya başlarsın aşk ile ve gülümser aynada ki yüz (: başardığını tam da o anda anlarsın (:"


eligül :gülümsettin ve anladım ki ben hep yüzleşiyormuşum kendimle, aynalara bakışımdan belli :))



başak eligül dostum iyi ki varsın,
doğum günün kutlu olsun
senin ile olan sohbetlerimizi çok seviyorum...



f.ferdi durusulu





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

"yorumlayınız,yorunuz,yordurunuz efendim"