6 Nisan 2010 Salı

çıkar beni at kalbinden!..


-neredesin güneşin oğlu,nerede?

sağ elini kalbe yaklaştır oradayım yine!

-sesin neden kesik kesik?

elini sıkıca bastır yüreğime;
kimseler duyamaz sesimi, sadece sen!

-neden titriyor sesin?

galiba tükeniyorum!

-tükenmek?

senin yüreğinden dile gelemiyorum artık!

-ne istiyorsun peki?

çıkar beni at kalbinden!

-son sözlerin mi bunlar?

galiba son, tek isteğim var;
sana verdiğim kalp atmasın artık!..

-sensiz neden atsın ki,
htiyacım kalmadı artık!
al kalbini
güneşin oğlu ,
al ve git!..



"f.ferdi durusulu"

6 yorum:

  1. Ne duugulu bir şiir be güneşimin oğlu. senin yüreğin çıkmadı benim ki çıktı yerinden vallahi. Kalpler hep kırık, aşklar hep ayrılık,

    Hep yanlış sokaklarda bulur imkansız kalpleri bu el. el elde kalır kalpler uçar gider güneşli ülkere güneşimin oğlu hep sıcak kalplerde kendini bulur.

    YanıtlaSil
  2. canım dostum tşk ederim iyi ki yanımdasın,

    el ele muhtaç kaldı
    kalp yine bilinmezde
    şimdilerde bir kavanozda o kalp
    yeniden hayat bulmayı beklemekte..

    sağlıcakla dostum iyi ki varsın...

    YanıtlaSil
  3. Kalbin sökülsede yerinden atmaya devam eder attıkca aşk artar asıl mesele o aşkı dönüştürmeyi bilmek ruhtan süzdükce dönüşecektir,bu da geçer dostum,sen nefes almaya devam et,her nefesde içindeki aşk büyür ama zamanla dönüşür ,bilinmezler bilinir olur, sırlara erer elbet .Aşka yanmak böylesi bişey.
    Sevgi ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
  4. galiba bende tükendim....bu hüzünlü gecede şiirini okumak güzeldi...

    YanıtlaSil
  5. @deep dostum;
    tşk ederim dostum,
    nefes almaya özen gösteriyorum...

    sağlıcakla..

    YanıtlaSil
  6. @ebru dostum ;
    tşk ederim...

    sağlıcakla

    YanıtlaSil

"yorumlayınız,yorunuz,yordurunuz efendim"