13 Nisan 2010 Salı

bir zamanlar!...



tuttun mu sımsıkı ?
kalemi hiç bırakmadan!

tattın mı ?
kurşun ile tahtanın enfes kokusunu!

süsledin mi?
bu koku ile beyaz sayfanı!..

feyz aldın mı?
veyselin aşkından!..

acı çektin mi?
mecnunun leylasından !...

yara aldı mı yüreğin?
sevdiğini bir başkası öperken!...

bithap düştün mü?
her şeyin üst üste gelmesinden!..

boş boş güldün mü?
deliye vurup için kan ağlarken!…

gitmeyi arzuladın mı?
evliya misali buralardan!...

med-cezir de kaldın mı?
bir yanın git bir yanın kal derken !..

yanıtsız kaldı mı soruların?
yanlızlıkla yüzleştiğin o an !…

defterleri kapandın mı?
alacak verecek kalmadan!…

son söz dile geldi mi?
yarım da olsa dudaklarından!…

<<<<>>>>


peh peh peh!!! bir zamanlar!...
1 temmuz imiş bu yazı yürekten dile geldiğinde
neler değişmiş neler!!!
öyle çok kişiyi çıkardım ki hayatımdan
çok şey kazandırdı bana; bu çıkardıklarım;
ve göz ardı ettiklerim!...



f.ferdi durusulu

6 yorum:

  1. Ama gerçekten döktürmüşsün, çok beğendim.
    Bu arada müziğe de bayıldım.

    YanıtlaSil
  2. tşk ederim aslı dostum (:
    lizz-me heart,
    günlerdir playlist de 1 numara
    başka ezgi dinlemez oldum

    sağlıcakla...

    YanıtlaSil
  3. Fena bir şey gerçekten, ben de indirdim hemen :))

    YanıtlaSil
  4. süper çok iyi yapmışsın dostum,
    bağımlılık yapıyor aman dikkat (:
    telefon ezgisi de dahil
    herşey lizz'e göre artık ((:

    özellik şu nakarat hala dilimde
    düşümede eşlik eder umarım ((:

    My heart, my head, my mind, my soul, my feeling's over you
    My tears, my touch remember all that I am to you
    My heart, my mind, my soul, my feeling's over youMy tears, my touch remember all that I am (Bady...yeah...I wanna give it baby....)

    YanıtlaSil
  5. dicek bişey yok gerçekten harika :)

    YanıtlaSil

"yorumlayınız,yorunuz,yordurunuz efendim"