11 Nisan 2010 Pazar

bakan ama göremeyen bir oğul!...


usulca süzüldüm evrende

yüreğim tahta gıcırdamasına aşina

imrendim ve özendim nesimi’ye

baktım alemden aşağıya usulca

ama göremedim beni arayan

bir çift göz bile!..

görebilmek umudu ile

çarpan kalbe engel olamadan

yine yeniden denedim;

bu sefer olacak! dedim bu sefer…

birileri vardır muhakkak semaya bakan

vardır beni buralardan görebilen!


güneşim baktı umutsuz hallerime:


-nafile a oğul ,nafile!

artık herkes önüne bakmakta!

gönül gözü açık olanlar başka;

onlarda sevdiğinden kendini alamamakta!


-pekala burada sen ve ben yine baş başa ha!


-hayır! bak bakalım etrafına!


-o an fark ettim bulutların üzerinde yürüdüğümü!

o an anladım semada yüzdüğümü!

o an dank etti kafama bu güzellikler!

anladım dedim, anladım!

ben bu güzellikleri göremiyor iken,

aşağıya bakmaktayım bir ömür boşu boşuna;

birileri beni görebilecek mi diye?

aşağıdakilerden hiç de farkım yok benim!


-yine kendin çözdün bilinmezi a oğul!

ama gün geçtikçe büyümektesin!

ve yol almaktasın gerçek sevgiye,

gönül gözün yakında senin isteğin ile görecek

zamanı vardır daha,pişeceksin !

bekle oğul bekle, yakındır güzel yarınlar!


-sen misin bana bu huzuru veren

yoksa yarattığın bu güzellikler mi?

bu hoşluktan dolayı mı sevmeliyim seni

yoksa beni sevdiğinden ötürü mü?

diyerek sözünü böldüm güneşimin!..


-sen beni sevme, evreni sev oğul!

her şey bana dönecektir zaten,sen emin ol!

sen sevmeye devam et,

yüreğinden eksiltme sevginin tılsımını

biz aşkı yunusa layık gördük!

o emre ki geçmiştir bu mertebelerden

odur ki buldu gerçek sevgiyi!.

bakalım senin hallerin nice olacak!...




"f.ferdi durusulu"



6 yorum:

  1. Kimseyi göremiyorsak olduğumuz yerde (ki yalnızlık ve dinginliktir insanı oraya götüren) belki de dönüp bakmamalı başka yöne... Ya da O'ndan hariç başka şeylere..

    YanıtlaSil
  2. ki yalnızlıktır bu oğulu semaya götüren
    doğru söylemektesin dostum,
    sadece şunu eklemek isterim;
    baktığım yön güzel bir yön,
    benim bittiğim an
    başka yönler bulmaya çalıştığım an olur! işte bundandır ki o yönü kılavuz belledim sonuna kadar kovalamaktayım yalnız değilim bu yolculukta(yunusum emrem yanımda) onun varlığı
    yeterlidir bu oğul için..

    sağlıcakla...

    YanıtlaSil
  3. Sen ki oğul, geldin ki bu dünyaya, önünde iki yol vardır. sen seçeceksin iyi yi güzeli. sana verilen yüce akıl ile göreceksin gönül gözün ile bakacaksın ve eminim ki bulacaksın. gözlerin kör olsa bile ayakların yerde olmasa bile, bulacaksın en doğruyu en güzeli

    YanıtlaSil
  4. varsın olmasın gözlerim
    dostalarım gözleri ile görürüm
    ben varsın olmasın ayaklarım
    dostluk sevgisi ile uçarım ben
    tşk ederim kelebeklerin en şahane ablası (:
    sağlıcakla

    YanıtlaSil
  5. Muhakkak semaya bakan biri vardır.Yeter ki yüreğin hep sevgi dolu kalsın.

    Sevgilerimle genç dostum

    YanıtlaSil
  6. tşk ederim abla dostum,
    yarınlarımdan umutluyum artık
    hoşgeldiniz yeniden (:

    sağlıcakla..

    YanıtlaSil

"yorumlayınız,yorunuz,yordurunuz efendim"