6 Mart 2010 Cumartesi

hoşluk görerek döndüm aranıza (:


The Shaman´s düşünde bir seyyahın damla içinde ki halleri…


bir su damlasının

aleme yansımasında başladı

benliğimin tohumları,

düş -gerçek

anlayamadan daha,

aksimi görür oldum

yaklaşırken; su dolu dünyaya..

damlanın içinden izler oldum

evrenin harikalarını

açtım benliğimi,

sundum evrene

güneşimin süzmelerini..

kendimi tanıttım önce,

kabul gördüm ;

bir düş damlası içinde

beliriverdim aniden..

toprağa düşmeyi beklerken

sular içine kattı evren beni,
ve ben o evrenin

sırlarına hakim olup

damla içinde ki düşün

en nadide parçası oluverdim!

içimde büyümekte olan

damlanın gücüne aldırmadan

katıldım sular içine!

evrenin bir parçası olmuş

bir damlanın derya içindeki

büyüklüğünü hissederek

derya içindeki

en küçük damla olsam da;

kıyıları döverken dalgalar,

girdapları oluştururken sular,

güneşten uzak olsa da dipler,

içinde sürüklese de akıntılar,

tanıttı evren kendini bana;

ab-ı hayatın anlamını bulmuştum!
evren önce damlayı özümsedi

sonra da suyu akıtıp yoluna bıraktı!

bir garip seyyah için;

akıntılar içinde sundu sofrasını…

ve ben güneşimi damlaya kattım

göğün kuşağına renk verdim

birleştirdim anaç olan renkleri

buldum o saf rengimi!

işte o renk!

damla içindeki renkti,

kendimi bulmama neden olan renk!

renksizdi bu renk!

Sadece görebilenler için

evrenin rengini içinde taşımaktaydı…

işte böyle bir yola çıktı ferdi!

güneşin oğluydu,

güneş oğlunu deryaya sundu

damla içine kattı bu oğulu

ve huzuru buldu dude bir düş damlası içinde!..


dostlarım uzunca bir süre yazmaya ara vermiştim

güzel haberler ile dönmeyi gönülden istemiştim

ve inanın çok şey kazandım bu süre zarfında en

önemli kazanımımda sevgiyi kazanmak oldu

dünyevi anlamda çok şey kazanmış gibi dursam da

öyle güzel bir sevgi ile ödüllendirildim ki

bu “dost sevgisi” idi ve her şeyden daha yüceydi

beni bu süre zarfında yalnız bırakmayan tüm dostlarım

sizleri çok seviyorum iyi ki varsınız iyi ki…

yeter ağlatmayın şimdi koca adamı …







güneşin seyyah oğlu dude





6 yorum:

  1. Yahu sen ağlatacaksın şimdi ...Çok keyifliydi tekrar seni okumak.Yeniden yeniden hoşgeldin diyorum sevgili genç dostum...

    YanıtlaSil
  2. Hoşgeldn bir kez daha. umarım gitmek sana iyi gelmiştir ki öyle görünüyor şimdide ben mi gitsem acaba diye düşünüyorum baksana giden 1 giderken 1000 geliyor :))) Şiirinde çok güzeldi seni anlatan. Seni okumak güzel be kardeş dost Sevgilerin en kocamanını yoluyorum :)

    YanıtlaSil
  3. @dalgaları aşmak abla dostum
    sizleri yeniden bloğumda görmek çok güzel bir duygu tengrim yokluğunuzu göstermesin iyi ki varsınız iyi ki...aradım kendimi ve döndüğümde aynı güzel insanların hoşluğunu buldum..
    daha güzel yarınlarda birlikte olmak dileği ile
    sağlıcakla abla dostum (:

    YanıtlaSil
  4. @siyah kelebek dostum canım kardeşim hoşluk gördüm kardeş selamında aradım sizleri ve aynı güzellikte bulduğum için çok şanslı bir insanım ben,öyle ki bu süre zarfında yokluğunuzu hissettim ve bir an önce güzel haberlerimi paylaşmak için geldim angorama iyi ki varsınız dostum iyi ki...sen gitme dostum sen kal, kal ki bu çivisi çıkmış düzende iyi olan insanların da var olduğu gerçeği gün gibi görünsün (:
    an itibari ile net alemine yabancı gibiyim yüzmeyi yeni öğrenir gibi bakıyorum öyle sanki bu satırları ben yazmadım sanki bu blok benim değil gibi geliyor bir daha gitmek yok dostum yarınlar güzel dostlarım ile birlikte bizlerin olsun seviyorum dostlarımı tşk ederim yine yeniden sağ olun var olun
    sağlıcakla dostum (:

    YanıtlaSil
  5. Ya sen alemsin ne cansın be kardeş dost. hiç üşnmedin tek tek okudun ve yorum yazdın vala helal olsun sana. Çok teşekkür ederim. Bu beni öyle sevindirdiki anlatamam yüzümde kocaman bir gülümseme oldu. Recep beyin şiirnin en başındaki yazı( şiir- duru sılarım bulandı bugün ) evet senin içini o çünkü çok üzüldüm gidişine üstüne alınmakta haklısın. :) işte ben böyle biriyim. Duygularım coştumu babam olsa kimse tuttamaz beni. Sen sevilesi bir can dostsun unutma. Sağ ol var ol. Ellerine sağlık vaktini harcadın yorum yazarken ve yazılarımı okurken. Çokk teşekkürler. Allahıma emanet ol. hep bizimle ol. Hep güzel şyler olsun hayatında inşallah canım kardeş dostum. SEviler sanaaaaaaa :)))

    YanıtlaSil
  6. ehii az biraz deliyim ben dostum (:
    bu bir görev değildi içimden geldiği gibi davranmayı seviyorum gelince aranıza takip edemediğim yazıları okumalıydım dostluk bunu gerektirir diye düşündüm (: şiiri çok beğendim belki dedim sözcükler beni andırsada belki olmayabilir diyerek ümitlenmek istemedim ama gönüldende istedim umarım banadır diye hehe (: çok tşk ederim dostum yazılarınızı okurken vakit nasıl geçti anlamadım yüreğinize sağlık
    güzel yüreğinize iyi bakın lütfen (:
    sağlıcak kelebek dostum ehi (:

    YanıtlaSil

"yorumlayınız,yorunuz,yordurunuz efendim"