27 Mart 2010 Cumartesi

eligül dostum ile sohbetten notlar…


eligül:"Bendeki kalabalığı bilirsin; kendime varamadan gün biter, yeni gün doğar. Herkese yetip kendine yetemeyen ben..."


güneşin oğlu:"bazen kurudur kalabalık, sen tek başına yol alırsın o deryada,rüzgar kimi arkandan eser varmak istediğine kavuşturur, kimi de cepheden vurur göğsüne; alnın dayanamaz öne eğer taşıdığı yükü , istersin yeni günün getirilerini ,yarınlarında ararsın umudu, o umut ki deryada yalnızdır yetemez kendine ve paylaşır umudunu senin ile..."


eligül: Her zaman tek başlanmalı yola, olması gereken bu... Ama eğer yolumda biri karşıma çıkacaksa, onun yeri yanımdır...


güneşin oğlu: "tek çıksan da bu yola; rüzgar yarenlik eder , güneş aşkını sunar her doğuşunda,

ay med-cezirlerini sana sunar,renkler sevgilerini paylaşmak adına güzelliklerini sofraya katar, denizdeki yunuslar can yoldaşın olur.. bu yolda evren yalnız bırakmaz bizleri ,muhakkak monolog da olacaktır, ama onu yaparken bile kendin ile çelişkiye düşmek kaçınılmazdır."


eligül: İnsan en güzel ve en acımasız kendiyle kavga eder. Bu yüzden seviyorum kendimle çelişkiye düşmeyi...


güneşin oğlu : "yapabiliyorsan kendin ile o beklenen yüzleşmeyi andıran kavgayı.. sonuç da önemsizdir ! kimin yendiğini umarsamadan seversin kendini , çelişkisizdir bu sevgi ,aynalara bakmaya başlarsın aşk ile ve gülümser aynada ki yüz (: başardığını tam da o anda anlarsın (:"


eligül :gülümsettin ve anladım ki ben hep yüzleşiyormuşum kendimle, aynalara bakışımdan belli :))



başak eligül dostum iyi ki varsın, senin ile olan sohbetlerimi çok seviyorum...



3 yorum:

  1. Çok güzel bir sohbet olmuş. Müzik eşliğinde insan kendini okurmuş gibi oluyor. Bu sohbetlerin devamı gelsin. Hoş olmuş sayfana güzellik katmış :)

    YanıtlaSil
  2. Canımsınnnnn sen benim:)

    YanıtlaSil
  3. @siyah kelebek;
    tşk ederim dostum,güzel dostlarım olduğu sürece bizim sohbetler uzun uzadıya devam ediyor (:
    sağlıcakla

    @beligül;
    elde gül kokusu eksik olmayan dostum
    sen de benim canımsın (:

    YanıtlaSil

"yorumlayınız,yorunuz,yordurunuz efendim"