1 Ocak 2010 Cuma

. . . !!! Yak !!! . . . ( . . .üç nokta . . . ) ve nihayetinde nokta!!!


yaktım sevdiğimden bana kalan son geceyi ve gemiyi..yanarken de kül olamadan,yaktım!! küllerimden doğmaya inatla yandım…sevdiğimden bana kalan; birkaç foto,son mektubu ve bana kalan birkaç eşya ile başladım yanmaya.. yeni bir yıl geldi ve artık bende yıllardır ertelediğim,yapamadığım başlangıcımı bu yeni yılda yapmalıydım!.. artık unutmalıydım sevdiğimi!!.. Etkilendim olsa gerek; dinlediğim müziklerden, izlediğim aşk filmlerinden ; aldım elime muhtar çakmağımın yakıtını,bir kıvılcımlık her şey!!…çıktım balkona tutuşturmaya yakın sevdiğimden kalanları , tutuştu yüreğim.. nefes alamadan bekledim bir an,öylece sustum;susarken film şeritleri gözlerim önüne getirdi sevdiğimin hayali resmini..bana baktığı gibi baktım o hayale, başı omza yaklaştırıp susarak izledim dakikalarca..beni unutuyorsun demek!,ister gibi baktı yüzüme o ela gözlerinde ki buğular ile..

-yakıyorum bak işte sevdiğim!!! ,

-yanmaktan usandım artık kül de olamıyorum!!!,

-yeni bir yıla senin yürek ateşinle giremem!!!!

diye seslendim hayali sevdiğime…

peki,canın sağ olsun yakkk(ma)!! diye seslendi yüreğime …

son kez aldım elime ondan kalan eşyaları ve resimleri …boğazım her zaman ki gibi düğüm düğüm!

baktım hayallerim kadınına, köşeden alevi tuttum o beraber poz verdiğimiz aşk kokan fotoya…yanan resim miydi ben mi bilinmez!!!yüreğim burukça ardı sıra aldım resimleri elime , bir an önce bitsin bu işkence derken ,diğer yanım yine baskınca uzatıyordu sahneyi...her fotomuzda o günlerin kokusu genzime gelirken ,alevin kokusu da usulca duyulmaya başlıyordu… daha da yok mu!! der gibiydi.. ilk resim küllerini savurmaya hazırlanırken ben de yanmaya başlamıştım ..soğuk kış günlerine inatla yanıyordu yüreğim, üşümek bana uzaktı,yürek aşinaydı yanan soğuklara…2 yıldır üzerimden çıkarmadığım giysi, üzerime yapıştığından ayrılmak istemiyordu! yakmak bundan mıdır bilinmez uzunca sürmüştü ki alev almıyordu… yakıt takviyesi ile tutuşunca, bana da bir takviye şart diyerek zor günler için ayırdığım kırmızılı şarabım imdade koşup takviye kuvveti rolü üstlenmişti bile..

bir elimde kadeh diğer elimde ondan kalan son yazı vardı artık!!! diğerleri kül olmaya yüz tutmuşken ,son ; her zaman en zoru olmaya aday olduğundan ,en sona bırakılmıştı son yakılacak sevdiğimin yüreğinden dile gelen mektup…mektubu, ezbere bilmeme rağmen,son bir kez daha okumaya koyuldum… hayatın ezbere bana okuduğu lanetler gibi bitiremedim yazının sonunu, sonu gelmeyince , son noktayı mektubun ucuna tuttum ! alev usulca süzülürken yukarıya doğru, kelimeler kaybolmaya başlayınca, ben de her kelimede irkildim tüylerim gibi ve kayboldum kelimelerin içinde!..sevdiğimden kalan son yazı da yanarken ,empatiye giriştim ve aşkımın o yazıyı yazış halini getirdim gözlerim önünde …yazının altına çizgili kağıt yerleştirmiş olacak ki muazzam bir şekilde yazılmış.. cümle başları kimi karalanmış, sözcüklerin seçimi bir hayli zor geldiğinden hataları ile onu sevdiğimi bildiğinden yeni bir sayfaya gerek duymadan karalamalar ile yazısına devam etmiş.. bana seslendiği yerlerde öyle bastırmış kağıda,arkadan bakılınca bile belirginleşmiş..yazı sona yaklaşırken ,tıpkı bizim hazin sonumuz gibi! gözünde akan yaşların düşmesine engel olamamış ve sayfayı da kendi gibi ağlatmış sevdiğim…

damlalar süslerken sonu getirmekte zorlanmış ve üç nokta ile son vermiş . . .

not da düşmüş yazının sonuna; sen tamamla ferdim! …

son yazıda bitmeye yakınken ,küller etrafa sürüklenirken, dolunay da ateşe eşlik ederken

ben de yanmaya başlamıştım.. yanıyordum lüzum yoktu ay ‘a ,ateşe..

isyanla baktım külün son ateşine ve ay ‘a

işte dedim bakın bana aydınlattım artık geleceğimi!!!

. . . sonra üç noktada ben bıraktım cümle başına ve sonuna;sustum!! . . .

geceye yanan bir bendim bir de cigaram , o sıra geldi yanıma usulca yaklaştı dudağıma ve fısıldadı dumanını.. yanımdaydı sağ olsun güç verdi aydınlanmama!!


bu da benden olsun

ELVEDA!!! . ( nokta )



f.ferdi durusulu....


11 yorum:

  1. geç bile kalınmıştı
    ama yasda en az aşk kadar yaşanması gereken bi duygudur tamamen arınmadan başka sevdalara yol alamaz insan kalır orda ait olamadığına sahip de olamazsın yol sevdada kesişmişse eger.....
    yine yeniden merhabalar diyebilmen ümidiyle canım kankam hoşgeldin :D

    YanıtlaSil
  2. tşk ederim kelebeğim,
    sen gibi iyi dostlar,her anımda yanımdaydınız sizlerin sayesinde arındım artık ohhh beee
    yine, yeniden demek çok güzel bir duyguymuş (: yarınlar bizlerin olsun
    iyi ki varsın tabirine yakışan kankamsın
    var ol dostum benim (:

    YanıtlaSil
  3. Demek yeni başlangıçlar var dostum..Güzel, acı verse de yansan da, yaksan da yeniden başlamak iyidir çoğu zaman..Yeni yıl hep güzellikler getirsin sana..

    YanıtlaSil
  4. evet dostum yeni yıla yeni bir başlangıç ile merhaba dedik umarım devamı güzel olur (:
    dostlarımızla iyi bir yıl olsun mucks (:

    YanıtlaSil
  5. Zaman sana aldırmadan hızla geçer.Bir hikaye biterken,hiç beklemediğin anda bir başka hikayede bulursun kendini.Her son yeni bir başlangıç derler ya hani...
    Sevgiyle kal...

    YanıtlaSil
  6. su akar yolunu bulur diye başladık abla dostum
    umarım su isteğimiti yöne doğru akar (:
    sağlıcakla kalın ...

    YanıtlaSil
  7. Hayırlısı olsun diyelim :D

    İyi yıllar

    YanıtlaSil
  8. tşk bora dostum

    hoşgeldin size de iyi yıllar (:

    YanıtlaSil
  9. Hoşbulduk :)
    amin cümlemize :)

    YanıtlaSil
  10. yürekten amin diyorum bende
    iyi bir yıl bizlerle olsun (:

    YanıtlaSil
  11. "her bitiş yeni bir başlangıçtır" gibi bir klişe sözü söylemek istemezdim ama cidden öyle...
    yarışı bitiren kişi aslında yeniden bir yarışa başlıyor , kaldığı yerden...
    seninkisi anı yaşamak ve layığıyla yaşıyorsun demek ki ne mutlu...belki bundan bir süre sonra hiç böyle düşünmeyeceksin ama bu şuanda düşündüğünün de yanlış olduğu anlamına gelmez...yenilenmek iyidir...kolay gelsin yaşamda...

    YanıtlaSil

"yorumlayınız,yorunuz,yordurunuz efendim"