24 Ocak 2010 Pazar

uğurlar olsun , uğurlar ölmesin!...


Bir Pazar sabahıydı Ankara kar altında

Zemheri Ayazıydı Yaz Güneşi Koynunda

Ucuz Can Pazarıydı Kalemim Düştü Kana

Zalımlar Pusudaydı Bedenim Paramparça

Ucuz Can Pazarıydı Kalemim Düştü Kana


Uğurlar Olsun Uğurlar Olsun
Hüzünlü Bulutlar Yoldaşın Olsun
Bir Keskin Kalem Bir Kırık Gözlük
Yürekli Yiğitlere Hatıran Olsun



uğurlar olsun...


uğurlar olsun , uğurlar ölmesin

hüzünlü olmasın bulutlar

bereketli olsun yoldaşlar

keskin olsun kalem

kırık olmasın gözlük

yürekli olsun yiğitler

hatıralarımız uğurlu olsun

mum yakmayalım artlarından

aydınlar ile aydınlansın yarınlar...



Çevirdim Anahtarı Apansız Bir Ölüme

Şarapnel Parçaları Saplandı Ciğerime
Ucuz Can Pazarıydı Kan Doldu Gözlerime
İsimsiz Korkuları Katmadım Yüreğime
Bembeyaz Doğruları Yaşadım Ölümüne

Uğurlar Olsun Uğurlar Olsun
Hüzünlü Bulutlar Yoldaşın Olsun
Bir Keskin Kalem Bir Kırık Gözlük
Yürekli Yiğitlere Hatıran Olsun




3 yorum:

  1. Acı günler ne kadar da yakın birbirine biri biter diğeri başlar. Bu baş ağrısı bu can yangınları hiç tükenmez. Allah rahmet eylesin düyorum Uğur Mumcu'da büyük bir aydındı bana göre.
    Elleri kırılsın yapanların.

    Dostum bu arada mimlendin :)

    YanıtlaSil
  2. 17 yıl sonra yine bir pazar günü...

    "bir gün mezarımızda güller açacak
    ey halkım, unutma bizi... bir gün sesimiz, hepimizin kulaklarında yankılanacak
    ey halkım, unutma bizi. özgürlüğe adanmış bir top çiçek gibiyiz şimdi, hep
    birlikteyiz ey halkım, unutma bizi, unutma bizi, unutma bizi...."

    Ruhu şad olsun...

    YanıtlaSil
  3. @tşk ederim siyah kelebek dostum
    ruhu şad olsun aydınlarımızın..
    en kısa sürede mim e yanıt vereceğim dostum..

    @dalgaları aşmak abla dostum
    unutmayacağız aydınlarımızı unutturamayacaklar inatla aydın izinden gitmekteyiz..
    dünlerimde hrant ı nazım ı kaleme aldım şimdi de mumcu yazmak bile zor geliyor tanrı yakınlarına sabır versin..

    sağlıcakla güzel dostlarım..

    YanıtlaSil

"yorumlayınız,yorunuz,yordurunuz efendim"