16 Ocak 2010 Cumartesi

tek kanatlı beyaz melek!..

siyah kelebek dostum "mektup" için öyle güzel bir yakıştırma yaptı ki!

mektuba da öyle yakıştı,öyle sevdim ki !

ona ithafen karalamak istedim;

tek kanatlı beyaz melek (:

siyah kelebek dostuma çok tşk izin verdiğin için …




tek kanatlı beyaz melek!..

tek kanatlı beyaz meleklerimiz ,
her kalemde can bulan!
her gözyaşında sel olan!
sevgili ile başlayan !
tek kanatlı beyaz meleklerimiz!..
şu sıra meleklerimiz dargın,
kalem can vermeyince !

pul ile ıslanmayınca yüreği!
elçiler nicedir görünmeyince!
görevleri meleksiz yük taşımak,

yükleri; sadece T.C. sembollü

tek kanatlı beyaz meleklerimiz!..
kapı zili elçilere ,

sadece faturalar için açılmışsa!
işte tam da o gün;

meleklerimiz küser bizlere!

tek kanadı kalmıştır ,

onu da çekinmeden verir ateşe!
şimdilerde köhnelikte!

eli başında düşünürken,

sessiz sedasız görürüz
tek kanatlı beyaz meleğimizi!..

kanadı kırıktır artık !

bir köşeye itilmiştir!

ama gel gör ki azizim;

görünürde ne köşe vardır,

ne de meleğe can veren!..

yenilmiştir teknolojiye !
yanlızdır sanal alemde,

kanadı kırık beyaz meleğimiz!..


f.ferdi durusulu..


saygılarımla siyah kelebek dostum..

8 yorum:

  1. İşte budurrrrr Harikasınnn.. Eline sağlık değerli kalem dostum. bu ne güzel bir şiir. Benim şiirimin eksik yanlarını tamamladı. ve işte TEK KANATLI BEYAZ MELEK bence artık mutlu :))

    YanıtlaSil
  2. ehii! beğenmene çok sevindim kelebek dostum (:
    ne mutlu bana çok mutlu oldum ,
    tek kanatlı beyaz melek seninle anlam kazandı
    ve seninle ebedi olacak , hiç unutulmayacaktır..
    sağlıcakla güzel dostum...

    YanıtlaSil
  3. Az önce sevgili siyah kelebeğin yazısını okudum ve bayıldım.Sende ne kadar güzel tamamlamışsın genç dostum yüreğine sağlık.
    Sevgiyle...

    YanıtlaSil
  4. tşk abla dost,çok etkilendim siyah kelebek dostumdan,yorum bırakmıştın kelebelek dostum yorumu çok beğendi bunu yayınla dude dedi bende yayınladım kendimce ehii tşk (:
    sağlıcakla..

    YanıtlaSil
  5. Efendim, merhabalar; Bloğunuzu ziyaret etmek için dün de gelmiştim ve izleyici grubuna bir avatar bırakıp gitmiştim. Ziyaretleriniz, yorumunuz ve öneriniz için çok teşekkür ederim. Bilgisayarımda İnternet Explorer tarayıcısı da olmak kaydıyla, deneyimlerimle Mozilla'nın Explorer'den daha iyi olduğunu gördüğüm için, yıllardır Mozilla Firefox tarayıcısını kullanıyorum. Yerine göre bazen ikisini birden de kullanırım.

    Bloğuma dışardan, örnek: kayan hareketli son yazılarım menüsü falan gibi gadget'ları ekledikten sonra bir yavaşlama olduğunu fark ettim. Onları kaldırdıktan sonra, yorumcunun bloğumu çok hızlı açtığını gördüm.

    Efendim bu konu bir size göre değil, ama gerçekten okumakta ve görmekte çok zorlandığımız bloglar var. Benimkisi eleştiri olmaktan öte, naçizane bir tavsiyedir.

    Allah'a emanet olun ve sağlıcakla kalın.

    YanıtlaSil
  6. recep bey tşk ederim yüreğime su serptiniz,
    gadgetlarım ve ben çok mutluyuz kaldırmayacağıma seviniyorum şimdiden (:
    sağlıcakla kalın tşk yeniden tavsiyeniz için (:

    YanıtlaSil
  7. yüreğine sağlık genç dostum.
    izleyiciler bölümüne kayıt olamadım.açılmıyor.

    Selamlar

    YanıtlaSil
  8. tşk jivago dost,
    yorumunuz kafidir dostum ben takipteyim sizi (:

    YanıtlaSil

"yorumlayınız,yorunuz,yordurunuz efendim"