17 Ocak 2010 Pazar

şaş meclisi (:

4 yorum:

  1. Anladığım kadarıyla bu filmi tavsiye ediyorsun dostum. Ama keşke bir kaç cümle yazsaydın da bizde en azından filmin konusunu bilseydik dimi ya :))

    YanıtlaSil
  2. :)) kelebek dostum;
    hasan şaşın tipe bakar mısın?
    inan yazamadım bişey,
    görüntüsü herşeyi anlatıyor
    ondan yazamadım galiba hehe (:

    YanıtlaSil
  3. AAaaaaaa evet yaaaa hasan şaş o :D:DD:D: ayy ne alemsin ya bende aptal gibi bakıyorum :D:D:D:D fotomontaj heralde dimi :D:D:D

    YanıtlaSil
  4. :)) kelebek dostum iyi güldüm tşk hehe :D
    bobiller adlı bir site tavsiye ederim süper bir site , resme tıkladığında diğer fotomontajları da görebilirsin (: özellikle ezel süper
    dur linki atayım

    http://www.bobiler.org/monte.asp?fb=yek&m=154604

    YanıtlaSil

"yorumlayınız,yorunuz,yordurunuz efendim"