4 Ocak 2010 Pazartesi

sadece hayal(et)!!...

sadece hayal ile avunduk,

denedik de mutlu olmayı

peşinden koştuk bile bile

hem de senin olmayanla!..

sadece hayali umduk,

kalbimiz ile hem fikir olup

hayale aldandık !

evrenin tabularını hiçe saydık

zor olanı seçtik!

yine,yeniden her şeyi

hayal dünyamıza bıraktık!

olasılık ihtimalleri

kabullenmekten geçerken,

gönül görmek istediğinde

yakaladı hayallerimizi!..

o yanımız istemese de

bu yanı seçtik!..

hayal peşinde koşmak

bizim yaptığımız!

sonunda kabul edip

oturduk kaba et üzerine!

kabaca bir hayal idi bizimkisi..

sadece hayaldik!

hayal(et) edemedik!

et parçası üzerine kalakaldık!!…


f.ferdi durusulu…


6 yorum:

  1. et parçası üzerine kalakaldık!!…

    son günlerde yaptığım tek şey.Bu huyumdan vazgeçmem lazım.Hayat gelip geçiyor

    YanıtlaSil
  2. kalakaldık be dostum...
    hayat geçiyor düzelmemiz şart!

    sağlıcakla kal..

    YanıtlaSil
  3. @siyah kelebek

    tşk dostum ..

    sağlıcakla kalın..

    YanıtlaSil
  4. Hayal peşinde koşmak bizimkisi demişsin dostum..Ben vazgeçtim :)

    YanıtlaSil
  5. doğru dersin garip dostum
    garibim bu ara daha da garipleştim ki sorma...

    YanıtlaSil

"yorumlayınız,yorunuz,yordurunuz efendim"