23 Ocak 2010 Cumartesi

" the mim & the award "

"Yaratıcı Blog Ödülü"ne ben de layık gördüğün için dalgaları aşmak abla dost’a teşekkür ederim.Ödülle birlikte bir de mim yer alıyor.Hakkımızda 7 ilginç şey yazmamız gerekiyormuş;


hakkım olan dostlarımındır , dude’ün 7 ilginçliği aşağıdadır (:



1. ilk sıra en enteresan olan olmalı diye düşündüm, bu bile başlı başına ilginçlik olsa da yazayım ilk ilginçliğimi; bir kelimeden bir hikaye yaratabilmem ilginçtir , nazara inandığımdan olsa gerek fazla paylaşmam bu özelliğimi, dostlarım överken bu yanımı; maşallah diyin maşallah! der sonra 3 kere kaba eti kaşır 3 kere de tükürürüm ve bunu beni öven kişiye yaptırırım(bunu okuyanda maşallah desin lütfen ehi (:



2. takıntıları olan tiplerdenim,canım sıkıldığında içimden;parmaklarım ile sürekli sayı sayarım 1,2,3,4,5.. sonra yeni baştan.. kalp atışımı ritme ayak uydurmayı severim kimi zaman bu sesi ninni niyetine kullanır öyle dalarım düşlerime..arnavut kaldırımda yürüyemem,çizgilere basmadan yürürüm , jack nicholson as goog as its filmi beni anlatır az çok (: izlemeyenlere tavsiye ederim (:



3.düş demişken,rüyalarım meşhurdur,başlı başına bir hikaye konusudur,düşümde gördüğüm mekan ve kişileri aynısı gibi olmasa da gün içerisinde anımsatan bir olay ile mutlaka karşılaşırım,tesadüf de olsa düştekiler ile karşılaşır veyahut bir haberini alırım..dostlarım ürkse de bu durumdan, alıştım ben geleceği görmek bir hayli zevkli, tabi iyi şeyler olduğu sürece, kötü düşleri hayra yoruyorum kolayı seçiyorum (:


4. spor meraklısı biri olarak , her türlü spor faaliyetine katılabiliyorum sanki uzman bir sporcuymuş gibi sırıtmadan o sporu layığı ile yapabiliyorum ,eee tabi tanrı vergisi adonis kasını spor faaliyetinde sergilemek de bunda etkili,aslan burcunun özelliğinden olsa gerek kendini beğenmişlik had safhada oluyor hıh (:



5. kız çocukları üzerinde çekim gücüm inanılmaz boyutta.. bu etkim ilk başlarda, bebeğim; deniz adını vereceğim kız çocuk özleminden kaynaklanıyordu ,sonrasında evlenme ihtimalim kalmayınca başka çocuklar ile sevgimi karşılar oldum.asi bir çocuğun yanımda sakinleşmesi, henüz yabancı bir kişinin yanına dahi gitmeyen çocukların beni görünce samimi davranması ,kucağımdan inmeyerek beni sevmeleri ,ilginç gibi görünmese de, ilginç olan ,gönülden içten sesim ile yaptığım temennilerin ,tanrı tarafından o çocuklara aktarılması ve akabinde ;cennet kokusu taşıyan bebeklerin yanımda olmasına neden olduğuna inanıyorum .. yine kabardı çocuk özlemi of ki ne off!



6.boy ve kalıp itibari ile devasa görüntümü ilk kez görenlerin çekindiğini daha sonra da ağız birliği edercesine hep aynı tepkiyi vermeleri; yaa sen göründüğün gibi değilmişsin, çatık kaşlısın,soğuk duruyorsun,sakinsin ve genelde konuşmuyorsun! ama bunlar ile alakan yok demeleri çok ilginç! ekstradan çaba sarf etmesem de yapım bu şekilde, gardım çok sağlam,belki de ondan oluyor bu tepkiler,ilginç olan durum ;yeni tanıştığım herkesin aynı tepkiyi vermesi ilginç gerçektende, ama böyle olmak iyidir ,kendini koruyabiliyorsun bu şekilde. ademoğlunun tipik özelliğidir ; karşısında gülmeye gör hemen arkana geçer (: yaşadık gördük ve çatık kaşlı olduk işte (:



7. fotojenik bir hafıza ile ödüllendirilmişim tanrı tarafından, filleri andıran bir yapıdayım ama kinsiz bir hafıza benim ki kötüyü unutmakta usta sayılırım , hayal gücüme hayranım bu güç ile ayaktayım belki de,kimsenin göremediğini görmem en garip yanlarımdan,bazen hayal gücümün etkisinde kalıp, günlük hayatta bunları yapıp yapmadığımı kontrol ediyorum ,sıyırmam an meselesidir anlayacağınız fazla hayal kurmamaya çalışsam da olmuyor şu an bunları yazarken bile kafamda tilkiler gezinmekte ehii (:



Sıra; bu ödül ve mimi göndereceğim dostlara

Siyah kelebek dostum

ayşa dostum

Aşk güneşi dost

deep dostum

ixir dostum

martıcığım

gökyüzünün ömrü dost



Şimdi bu 7 kişinin yapması gerekenler varmış.

*Sizi ödüllendirene teşekkür edin.
*Sizi ödüllendirenin blog linkini yayınlayın.
*Ödülün logosunu yayınlayın.
*7 yaratıcı blogger ödüllendirin.
*7 blogun linkini yayınlayın.(En zoru bu zaten)
*Ödüllendirdiklerinizi haberdar edin.
*Kendiniz hakkında 7 ilginç şey yazın....

sağlıcakla dostlar…


dipnotcuk: dostların bazıları ortak dostlar tarafından mimlenmiş olduğu görülmüştür

pişti olduk yani (: güzel olan; sevilen kişi olduklarından mimlenmeleri normal (:



6 yorum:

  1. Çok teşekkür ederim güneşin oğlu şimdi sıra bana geçti demek tamam ozaman üstüme düşen görevi yerine getiricem çok teşekkür ederim bu ödüle layık gördüğün için (:
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  2. reca ederim dostum (:
    okudum güzel olmuş ejderha ve martılarımız var bizim aynı hayallerdeyiz ehii (:
    sağlıcakla...

    YanıtlaSil
  3. Dostum Seni tanımak güzeldi. :) Seninle benzer yanlarımız var. bunu öğrenmekte keyifli oldu. En kıza zamanda, bu mim yerine getirelecektir. Çok teşşekür ederim :)

    YanıtlaSil
  4. seni de tanımak güzeldi kelebek dostum (:
    dostlar benzer birbirine , sabırsızlıkla bekliyorum
    sağlıcakla...

    YanıtlaSil
  5. Paylaştığın için çok teşekkür ediyorum genç dostum.Tü tü tü maşallah :)))

    YanıtlaSil
  6. ben teşekkür ederim abla dost,
    beni ödüle layık gördüğünüz için (:
    maşallah tü tü tü ehii (:
    sağlıcakla...

    YanıtlaSil

"yorumlayınız,yorunuz,yordurunuz efendim"