24 Ocak 2010 Pazar

the mim again (:


Değerli dostum siyah kelebek beni mimlemiş (:

Önemli Başnot : Bu mim giydirmece içermektedir !!!


1-Dokunulmazlık kaldırılması konusunda ne düşünüyorsunuz?


düşüncelerim, beni ben yapan düşüncelerim!

bana dokunmayan yılan bin yaşasın diye dua eden yönetici sıfatından uzak olan,kendini dokunulmaz sanan bürokratlarım, sözüm sizedir; biz sizleri seçerken atı isteğiniz gibi koşturasınız diye oralara göndermiyoruz, istiyoruz ki biz gibi dokunulabilen olun! ama nerde; siz kaçakçılık,sahtekarlık,soygunculuk,tecavüz damgalarından kurtulmak için seçiliyorsunuz ve sığınıyorsunuz dokunulmazlık kisvesine! Bakın siz kendinizi dokunulmaz sansanız da ben dokunuyorum sizlere hem de müstehcen yerlerinizden başlayarak dokunuyorum, tacizci edası ile dokunuyorum sizlere aşağılıklar!..


2-Seçim barajı kaldırılmalı mı? Neden?


seçtiğin adam su altından neler yürütüyor bir bilsen ey halkım! baraja gerek var mı bırakalım devletin malını deniz olarak görsünler, nasıl bir hikmet ise bitmiyor devletin denizi keriz olan bizleriz seni seçip başımıza getirdiğimiz için, kalksın baraj filan aksın bu şereften yoksunların suları aksın ki ,görelim debileri ne kadar, nefislerini görelim aç köpeklerin!...


3-Adayların belirlenmesinde nasıl bir yol uygulansın.


adaylar bellidir zaten dostlarım; paran var ise ağzının iş yapmasına gerek bile yoktur, ağalık düzeninde büyümüşsen, çalıp çırpmak konusunda uzmanlaşmışsan normlar seni zaten aday yapıyor , ondandır ki sahtekar ise zaten adaysın ve girersin meclise sorgusuz sualsiz!...


4-Yargı bağımsızlığı sizin için ne anlam taşıyor?


yargı!! kendini yargılamayan başkasını nasıl yargılasın a dostlar! sadece anayasayı değiştirmeye çalışan zihniyetlerin eylemlerinde ortaya çıkan yargı organları bu durumdan hoşnut değil ! ee layığı ile görevini yap ki, yargılamanın elde tutulur bir yanı olsun! ama nerde, sen kendini bile yargılamaktan uzaksın yargı organı! organların kanser hücrelerine yenik düşmüş kemoterapi bile kurtaramaz seni ! yeni bir bünyede hayat bulmanın zamanı gelmiştir ,organların kangren olmuştur kessen de yenisi çıkmaz bu gerçek seni bitirir kertenkele olmak istersin kuyruklu yalanlarına eşdeğer bir şekilde!...


5- Ülkemiz de ki büyük sorunlarda biriside, uyuşturucu konusudur.

Gençlerimiz gözümüzün önünde ölmekteler. Ve gelecekteki çocuklarımız da büyük bir tehdit altındadır. Ülke polisimiz bu konuda yetersiz kalmaktadır. Devlet büyüklerimiz uyuşturucu terörüne hâlâ bir çözüm bulamamıştır. Siz, Millet Vekili olsaydınız uyuşturucu terörüne köklü olarak nasıl bir çözüm bulurdunuz?


çok önemli bir husustur bu! uyarıcıya ne gerek var! diyerek başlayayım bende, millet içmeden sarhoş, çekmeden keş olmuş dostlarım! uyuşturucuya parası yetmez ki ,alsın, denesin; farklı ufuklara yelken açsın!! hollandalılara özensin..gençlerimiz özenti meraklısı olmuş, bu meraktandır ki dener her boku, içer her zıkkımı! sonra parası yetmez çalar,vücudunu satar..gençtir ya, kanı delidir ;ailesi zaten ona uzaktır ,aynı evi paylaşsalar da çocuk evi otel olarak kullanmaktadır! ilgisiz büyümüştür çocuk vb .. sebepler ile uyarıcı almayı lüzum görür gençlerimiz , ama bilmez ki uyarıcıya gerek yoktur ! göremez ülkenin boktan halini ,büyü artık oğul! büyü ki uyarıcıya lüzum görmediğini anla! vekil olmak mı? tanrı uzak etsin aman aman aman !!! onlar da bu işin içinde ne yazık ki! kimi pazarlamasını yapmakta, kimi de imalatını! vekil olursam bende bu çarkın bir dişlisi olurum maazallah tanrı uzak etsin !...



bende ;


delinin biri dostumu

redrospect dostumu

tamkarışık dostumu


mimliyorum...


bu mim’in kuralları var.

1- Mim’i gönderen bloğa link veriyorsunuz.
2- 3 kişiyi mimliyorsunuz ve bloğuna not bırakıyorsunuz. Daha önce bu mimi yapmamış blogları seçmeye özen gösteriyorsunuz.
3- Mimlediğiniz bloğların linkini de vermeyi unutmuyorsunuz.


sağlıcakla dostlarım...




1 yorum:

  1. mim güzelmiş...

    benim blog umda da sizin için bir ödül var efendim..bakarsanız çok sevinirim :)

    YanıtlaSil

"yorumlayınız,yorunuz,yordurunuz efendim"