10 Ocak 2010 Pazar

kızgın adam dude!!...




kızgın adam (madmen dude)...


Uzansa elleri ,
yürek : yapma !..
Dile gelse sözleri,
akıl : şşştt ,sus !..
aşkına koşsa ayakları,
beden : otur ,kal !..
aşk-ı arasa gözleri
ruhu : asla bulamazsın !..
Geçmişin izinden gitse,
gölge : rest çekip, hayır !..
Geleceğe yönelse,
falcı : artık çok geç !
Ölümü arzulasa,
azrail :hadi oradan!..
Yaşamayı istese,
tanrı:ikinci bir şans yok!..
Aşk-ı yeniden dilese,
eros : o bi kereydi !..
Ağlamayı arzulasa,
cebrail : insana özgü o !..
Gülmeyi unutsa,
nemrut : yalnız olmadığıma şükür !..
Yağmur’a yönelse,
toprak: aramıza girme !..
Gökyüzünü seyre dalsa,
mikail : kandilleri rahat bırak !..
Tanrıya el açsa,
elleri : şahitlik edemem !..
Cehenneme yönelse,
zebani : kota doldu !..
Düşünmeye yeltense,
yetileri: bizi rahat bırak artık !..
"demekteler" ..
Yani neye yönelse,
Herkes ; ağız birliği edercesine:
"işin yok buralarda
kızsanda bize, söylensende
artık yolun sonu görenmekte
madmen dudem
-demekteler-…"


f.ferdi durusulu...



4 yorum:

  1. Yeni teman hayırlı olsun ;) bu yazıyı sevdim yorum bırakmak istedim

    YanıtlaSil
  2. tşk dostum yorumun için
    nete ara vermiştin seni bu arada görmek memnun etti beni sağlıcakla kal gülşah dostum (:

    YanıtlaSil
  3. Sevgili dostum Sayfamı lütfen ziyaret edrmisin?

    YanıtlaSil

"yorumlayınız,yorunuz,yordurunuz efendim"