11 Ocak 2010 Pazartesi

kelebek dostundan güneşin oğlu'na güneş ışığı ödülü (:



değerli dostum siyah kelebek
güneşin oğlu ferdi'yi
SUNSHİNE AWARD GÜNEŞ IŞIĞI ÖDÜL'üne
layık görmüş onore oldum ve duygulandım
kendisine çok teşekkür ediyorum...

dostumun yaptığı gibi ona ithafen yazıyorum;

"curcuna içinde çıkageldi
siyah bir kelebek
klarnet,darbuka ile mest
şen şakrak gülümseme ile meşk
şiir kokan sesinde güller kokan
duygular ile tanıdım dostumu
kelebeğin pulları gibi sihirli
sihir kelebeğin kanatlarında gizli
siyahtı kelebek aklığa inat
uçuşunda gizliydi siyahlık
ancak dostları görebilirdi o aklığı
bize de nasip oldu ya görmek
kanatları altında tatdık dostluğunu
bundandır ki şanslıyız biz
çünkü dostuyuz o kelebeğin
kanatlarında ki gizemi
görebilen dostlarıyız..
sağlıcakla kal güzel dostum
güzel yüreğin yanında olsun (:"



Bu Ödülü dostlarım ile de paylaşmak isterim
güneş ışığınız daim olsun dostlarım
güneşimiz gönlümüzü aydınlatsın ki sevebilelim
gözlerimizi ışıldatsın ki görebilelim gerçek dostluğu,
seviyorum sizleri ve 13h2k ile selamlıyorum (:

1) burcumcum canım dostum yaşama sebebim (:
2) dalgaları aşmak abla dostum,
3) gülşah tamkarışık dostum ,
4) tuğçe deli dostum ,
5) ayşa dostum ,
6) dervish's way dostum,
7) ixir dostum,
8) sil baştan dostum ,
9) hesionka dostum ,
10) saydek dostum...

dostlarım sizde sevdiklerinize gönderin bir hüzmecik güneş (:
güneş ışığı misali dostluğunuzu yansıtsın (:
beni takip eden dostlarım kota 10 kişi ile sınırlandırıldığından
gönlümdeki yerleri ön sıralarda olan dostlarıma yer verdim
umarım anlayış gösterirsiniz ( benim dostlarım sever beni anlarlar)
unuttuğum atladığım bir dostum var ise veryansın etmesin bana
ben güneşin oğluyum güneşim her zaman sizlerledir dostlarım
sağlıcakla kalın, el gider gülemsemem ile iki yana (:

dipnotcuk: listede bir gariplik var! o garip kişi yazmayı bıraktı
ne yazık ki :( bir garip dostum ne diyeyim ben sana neee!!!

9 yorum:

  1. Sağ ol dostum. Sen de heeep sağlıcakla kal canım benim

    YanıtlaSil
  2. Güneşin oğlu güneş dolu gönlüne sığdırdığın dostlarından olmak lütfunu verdiğin için sonsuz şükran,sımsıcak bir gülümseme belirdi suratımda,beni gülümseten dostum herdaim gülsün ,mutlu olsun.Işığın daim olsun dost yürek çok çok çok çok çok çok çok teşekkür ediyorummmmmm
    Sevgilerimle (:

    YanıtlaSil
  3. sağolasın ;) ama benim dostum yok malesef. Aldığımla kalıcak...

    YanıtlaSil
  4. Geneşin oğlu; Güneş ışığı en çok sana yakıştı. Güneş hepimizi yaktı, gözlerimizi kamaştırdı da, Bir seni sevdi güneş. Işığı sızdı usulca kalbine, kalbinden parmak uçlarına ve ordan Siyah kelebeğin kanatlarına Renk verdi.

    Bu siyah kelebeğin Yüzünü aydınlattı güneşin oğlu'nun dizeleri. Gözleri doldu, ama sevinçtendi. Bu Teşekkür sana az bile geldi dostum Sağol Var ol. Güneş hep içini ısıtsın, hep kalbini böyle aydınlık kılsın sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. @burcum tşk canım benim
    seviyorum seni biliyorsun (:

    @deep dostum,rica ederim dostum
    en güzel temenniler seninle olsun
    bu güzelliği paylaşan kelebek dost sağolsun bizleri çok mutlu etti (:

    @gülşah sen bir gün öldüreceksin beni ama ne zaman bilmiyorum (:

    YanıtlaSil
  6. siyah kelebek duygulandırdınız beni dostum :'')
    güneş ben için öyle önemli ki! ışığı ile yaşıyorum ve şimdilerde o hüzme ;siz gibi güzel dostlar ile o ışık daha da parlak görünür oldu kış günlerine inatla ...
    bazen sözcükler yan yana gelmiyor tşk etmek zorlaşıyor o anlardan birini yaşıyorum şu an!
    güzel temennileriniz için çok tşk ederim
    iyi varsınız kelebek dostum iyi ki ..

    YanıtlaSil
  7. çok teşekkür ederim genç dostum hem onurlandım hemde mahçup ettin beni :)sevgiyle kal :)

    YanıtlaSil
  8. ehii rica ederim abla dost (:
    sizde sevgi ile kalın

    YanıtlaSil
  9. Çok teşekkür ederim dostum,canımsın..

    YanıtlaSil

"yorumlayınız,yorunuz,yordurunuz efendim"