3 Ocak 2010 Pazar

inatla yaşamak!!!...



ayak izim sislere inat belirgin

sesim dinginliğe inat gür

bakışlarım ay’a inat güneşli

tebessümüm kayboluşuna inatla gamzeli

hayallerim karamsarlığa inat iyimser

hüzünlerim daimliğe inat günü birlik

hayatım gösterişe inat sade

güllerim solmaya inat tomurcuklu

günlerim hazinliğe inat keyf-e kederli

dostlarım sahteliğe inat hakiki

rüzgarım dalgalara inat yelkenli

sözlerim uçmaya inat baki

yarınlarım düne inat umutlu

gidişlerim durmaya inat hezeyanlı

sezgilerim falcıya inat şüpheli

bilmelerim son'a inat göreceli

nefsim dine inat coşkulu

nefesim cigarama inat dumanlı

egolarım kendine inat narsist

aşkım kimilerine inat gün gibi belirli

uykularım göze inat açık

ruhum bedene inat aktif

felsefem suya inat diyojen gibi iken;

inat ile yaşamak benimkisi..

f.ferdi durusulu...


3 yorum:

  1. "yasamak
    coskuyla yasamak
    onurla yasamak
    sevgiyle yasamak
    inadina inadina yasamak"

    Sevgiyle...

    YanıtlaSil
  2. Hayallerim karamsarlığa inat iyimser...
    Dostum her türlü olumsuzluğa inat hep pozitif olalım hep hep hepppp..
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. @dalgaları aşmak;
    abla dost inadım tuttu benim (:

    @deep dostum;
    yeni yıla pozitif başladık
    ardışıkları da bu yıl gibi olsun
    daima gülelim ve gülen yüzümüz ile bakalım
    hayat denen kötümsere inatla (:

    sevgiler benden dostlarım saygılarımla (:

    YanıtlaSil

"yorumlayınız,yorunuz,yordurunuz efendim"