6 Ocak 2010 Çarşamba

güneş'in oğlu ferdi'me...


Mademki ben güneşe kulum,
güneşten söz açmalıyım size.
Mademki gece değilim ben,
mademki karanlığa tapmıyorum,
düşten dem vurmak nafile.

Mademki tıpkı güneşe benziyorum,
elimi eteğimi çekmeliyim üzerinden
ferah, mâmur olan yerin.
Mademki tıpkı güneşe benziyorum,
doğmalıyım ortasında harabelerin.

Gerçi bugün bir kuru elmayım,
ama değerim ağacımdan çok.
Gerçi sarhoşum, yıkılmışım ama
doğru lâf etmedeyim,
erkekçe konuşmadayım.

Benim gönlümün kokusu
yöresindeki topraktan gelir.
Ben o topraktan utanırım da
nedense bir tek söz söyleyemem
suya dair.

Güzel yüzünden kaldır perdeni,
böyle konuşmayı yakıştırma bana.
Taş gibi kaskatıysa senin kalbin,
bak benim kalbim yanmış, ateş haline gelmiş.
Bir iyilik eder, şişeyi alırsan eline,
bir de bakacaksın ki kadehle şarap bende dile gelmiş.

"Mevlana Celaleddin Rumi"


"güneşin oğlu'na ithafendir;

yüce insan mevlana bunu yazdığında sen yoktun be dude!
şimdi var oldun! güneşin oğlu olarak çıktın karşıma
seni tanımak çok güzel tşk ederim
güzel yüreğin ve güneşin için.."
"kadim dostun M..."

dostum M...ne diyebilirim ki çok duygulandım :'')
mevlana üstadın bu yazısını bana özdeşleştirmen
birkaç beden büyük geldi bana!,güzel yüreğin öyle büyük ki,
beni de öyle yüreğin gibi büyük ve güzel görüyorsun
tşk ederim
güneşin oğlu f.ferdi durusulu

5 yorum:

  1. Hakkaten woww dostum :) Sen güzelsin ki hepimiz öyle görüyoruz.. Cansın sen dostsun vs :)

    "Dude'nin dostu M. saolasın :) Dostunun dostları senin yazdıklarınla sevinir.."

    YanıtlaSil
  2. Duygulanmaz mı insan ?Ben bile duygulandım okuyunca gen dostum.Ne kadar güzel...Ne kadar güzel ...

    YanıtlaSil
  3. Işığa gelen pervane ,ne mutlu sana dostum..Aşk makamının pirinden böylesi güzel bir mana sana sunulmuş,güzel gönlüne şükran o vakit demeli Eyvallah..
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  4. garip dostum çok ama teşekkür ederim
    duygulandırma beni! zaten gidiyorsun,
    elim iki yana giderken
    sen de uzaklaşıyorsun benden :(

    YanıtlaSil
  5. @dalgaları aşmak abla dostum,
    çok tşk ederim bugün güzel bir gün,
    sevmek ve sevilmek ne kadar güzelmiş,
    bunu yeniden kavradığım günlerden birisi de bugün oldu,insanın böyle güzel ve içten dostları olmasa yaşamı daha da bir anlamı kılıyor, siz gibi dostlar sayesinde ayakta duruyoruz..

    @deep dostum,
    çok tşk ederim öyle mutlu oldum ki bugün ve paylaştım bu mutluluğumu güzel dostlarım ile ,göktengri(ülgen) siz gibi güzel dostları eksik etmesin ve hepimizin yanında olsun..

    seviyorum sizleri sevgi ve sağlıcakla kalın :'')

    YanıtlaSil

"yorumlayınız,yorunuz,yordurunuz efendim"