22 Ocak 2010 Cuma

ey kar !..


Ey kar!

hani tutunamazdın!

erir giderdin ben olmasam!

hani beni her tanende ki

meleklerinden kıskanırdın ,

üzerime düşmesin diye kol kanat gererdin ya!..

çıkardım karşına, kaldırırdım başımı göğe

ağzımla yakalamak isterdim

her bir melek tanesini,

çoğu kez içinde yuvarlanırdım ;

tanen içindeki meleklerinin kanatları gibi

kelebek yapardım kimi zamanda..

elimde tanelerini birleştiremezdim

nedenini sen anlarsın sadece,

her bir taneni ayrı severdim..

parmaklarım kızarırdı

genzim seni tatmaktan hoşnuttu

ama üşümem ya ben

kullanırdım bu zaafı,

bir ben kalırdım sokaklarda;

sen ,ben bir de o meşhur sokak lambamız

şimdi pineklemekteyim ben

sevmediğin o ; 4 duvar arasındayım

karşına çıkamıyorum bile..

korkuyorum !

üşümekten değil !

bilirsin üşümem ben!..

meleklerine aşık olmaktan korkarım

seni aldatmaktan çekinirim

ey güzel kar!..

bak hallerime seyyah dude iken

kapana kısılmış dude oldum ben

pencere arkasından izlemekteyim seni

her tanende yakarmaktayım sana

yapma, gönderme melekleri diye!..

beni dışarı çıkartmak ister gibi

sunuyorsun güzelliklerini,

ama gel gör ki ;

ben de güzellik kalmadı ey kar!

göz altı torbalarım

uykusuz gecelerimin ürünü,

şakaklarımdaki karlar

umutsuzluğun sembolü,

sayılan kaburgalarım var artık

kimseler tanıyamamakta beni,

belki de ondan çıkamıyorum karşına

koca dev gibi adam yok artık

küçülmekteyim günden güne

eriyorum ama , sensizim ey kar!

sen ben yerine de erirdin bilirim

ama olmuyor be kar olmuyor!

rolleri değişince de olmuyor!

ey kar ey !

hani üzerine basmaya kıyamazdım

çoğu insanın hoşlandığı o seste

feryadın vardı ya

sadece ben duyardım o sesini..

bak artık o sesi de duyamıyorum

kulaklarım bile duymak isteğinde!

yine korkulardayım

bu seferlik mazur gör beni

çıkamam bu halde karşına,

çıkamam ey kar !..



f.ferdi durusulu...


2 yorum:

  1. wowww... yapacak yorum bulamadım ...
    ama cıkma bazen izlemek de güzeldir..

    YanıtlaSil
  2. @tşk ederim kelebeğim , sen sussanda bilirim ben ne demek istediğini bilirim ben de susarım sadece..

    YanıtlaSil

"yorumlayınız,yorunuz,yordurunuz efendim"