24 Ocak 2010 Pazar

"elim gider iki yana" dostlarım!...


"kendimedir yolculuğum"

son günlerde

sesim çıkamıyor bir türlü

bu ara o da küskün bana..

gideceğimin farkında olmalı ki

dargın bir edaya bürünmüş

kısılmış bir kenarda, beni izlemekte!..

"gitmelerdir bizi var eden"

gibi sözler ile teselli olduk,

kendimizi bulmak içinde

çıktık çoğu kez bu yola!..

paulo üstad

"hac" için çıktığı yolda

kılıç peşinde koşarken ,

kendini bulurdu ya hani,

aradığının kendisi olduğunu

geç de olsa görür ve anlardı yaa!..

işte; en yakınımızdadır

uğruna yola çıktığımığız,

terk-i diyar edip,

aradığımız "benliğimiz"!..

bunu bilsek de ;

içten gelen sese kulak veriyoruz!..

bazen gitmek gerekiyor işte

bazen de kalıp savaşmak !

ama don kişotluktan vazgeçeli

öyle uzun bir zaman oldu ki

ne yel değirmeni kaldı!

ne de şovalyelik!

dude'e düşen rol;

yine,yeniden ile başlayan

sonu üç nokta ile tamamlanmış

gitmek eylemi olmuş!...



sağlıcakla dostlarım el gider iki yana

dönüş takvimi belli değil ne yazık ki!

belki de ıhlamurlar çiçek açtığı zaman!...

simyacı'ya inatla

uzaklardan gelsin "benliğim"

yanı başımda çıkagelirse

hayal kırıklığı büyük olacak!...


dipnot: fotoğrafta ki kişi güneşin oğludur,son zamanlarda ki melankolik hallerinden birisidir!..

birgaripwomen dostum bak ben de sen gibi ; terk-i diyarlardayım!.geç bile kaldım bağışla beni!..






15 yorum:

  1. Gitmeler güzeldir dostum...yenilik getirir, geri dönüşleri anlamlı kılar...umarım senin için daha da fazla güzellik getirir...hoşçakal...
    paylaşımlarını okumak güzeldi...

    YanıtlaSil
  2. Nereyeeeee genç dostuuum ????????????

    YanıtlaSil
  3. tşk peri dostum
    giderayak karşılaştık ,umarım dönüşümde güzellikler ile karşınıza çıkarım ,
    temennileriniz için teşekkür ederim
    sağlıcakla kalın...

    YanıtlaSil
  4. ablacığım eylülden beri ertelediğim ,
    zaman zaman caydığım kimi de yeltenip
    son anda vazgeçtiğim bir karar bu..
    bazen güzel dostlar ile olan paylaşımlar
    bu gitmeyi erteledi ama şu an tam vaktidir fotoda görüldüğü üzere dude artık boş boş bakmakta baktığında da görememekte sadece yazı yazmakta , aynaya bakınca kendini görememekte aynaya da yazı yazmaya çalışmakta,
    ama buğular kaybolunca kendi gibi
    puff yok olmakta!
    ondandır ki kendime yolculuğum!
    elimi taşın altına sokmak zamanı geldi de geçiyor ,sizin tabirinizde ki genç dost sadece yaşta kaldı, ruhum 68 kuşağının esiri olmuş.. değişimin kendisini değiştirmek için ,
    benliğime yapacağım bir yolculuk bu
    yasmin levy ve
    farid farjad ın eşlik edeceği
    bir yolculuk
    tek gidişlik bir yolculuk
    dönüşü bilinmezlerle dolu,
    sonun başlangıcında
    kendini gören bir adamın yapacağı yolculuk...
    paylaşımlarınız ve dostluğunuz için çok teşekkür ederim,sizi tanımak çok güzeldi abla dostum dalgaları aşıp gelirim inş en kısa zamanda güzel yüreğinize iyi bakın..

    elim gider iki yana sağlıcakla pai pai...

    YanıtlaSil
  5. Bunu bana yapamassın :((((( Çokk üzüldüm. Senin gibi dostlar çok az buralarda sana küstümm haberin olsun.

    YanıtlaSil
  6. küsme bana kelebek dostum,
    kelebeği en iyi sen anlarsın
    kavanozun içinde ne kadar yaşayabilir?
    oksijen kalmadı be dostum nefes alamıyorum bir bilsen kendim için yapmalıyım bunu herşeyi istanbul'a kavuşmak için yapıyor görünsemde kendime iyilik yapmam lazım,seni anlıyorum birgarip dostum da giderken bende üzülmüştüm ama o da ben gibi sebeplerden kendini bulmak için gideceğini söylediğinde hak veriyorum şimdi ona ve onu daha iyi anlayabiliyorum..
    keşke bir tarih verebilsem şu gün geleceğim diye ama nerde! az önce de diğer paylaşım yaptığım yerlere veda iletisi gönderdim net aleminden uzaklaşıyorum buna ihtiyacım var,
    erteledim ama şimdi terk-i diyar vaktidir kelebek dostum,sen ile ortak noktamız çok sen anlarsın beni küssende yeniden ve daha iyi bir şekilde döneceğimi umut ederek arkamdan bir tas su dökersin..
    elim kelebek dostum için iki yana gider
    baş omza yaklaşmıştır yine yeniden
    umarım üzmedim kelebek dostumu...
    sağlıcakla güzel dostum elveda...

    YanıtlaSil
  7. Ben teşekkür ederim paylaşımın ve dostluğun için genç dostum.Tekrar görüşmek dileğiyle herşey gönlünce olsun ferdi...

    Sevgiyle...

    YanıtlaSil
  8. tşk ederim abla dost
    en güzel temenniler sizinle olsun

    sağlıcakla...

    YanıtlaSil
  9. Allah seninle olsun dostluğun için çok teşşekür ederim. Sen gibiler özlenir bu alemde. Benimde gidesim geldi şimdi ya neyse Yeniden dönmen dileğimle dost gider sazı kalır. Ferdi gider yazıları kalır. SElametle dostum.

    YanıtlaSil
  10. çok teşekkür ederim kelebek dostum
    inan düğümlendi yine boğazım :(
    gitme dostum geldiğimde seni
    daha iyi bir yerde bulayım ben..
    "ferdi gider yazıları kalır" bu evrene bıraktığım kimilerince uçup gideciğen inanılan melankolik ,serzeniş dolu, aşk acısı kokulu yazılarım... offf kötü oldum şimdi :(
    iyi ki tanımışım kelebek dostum sizleri
    iyi ki varsınız.. bu şekilde bir gözü arkada gitmek zor olsada, yeniden karşılaşma umudu ayakta tutuyor bizleri..
    dilimde akşamdan kalan bir umut türküsü bakışlarımda buğu, ciğerlerimden isli cigara kokusu ile giderim hoşçakalın dostlarım..

    YanıtlaSil
  11. Güle güle o zaman nereye gidiyosan. Ama gidişin yazmana engel mi bu kadar?

    YanıtlaSil
  12. Her zaman yorum yazamasamda gelir okurdum yazılarını, şimdi nerelere gidiyorsun. Birde seni mim.lemeye gelmiştim ama tabi kabul edersen. Gerçi sen şiirlerinde yeteri kadar anlatmışsın kendini...

    YanıtlaSil
  13. Birgün belki hayattan
    Geçmişteki günlerden
    Bir teselli ararsan
    Bak o zaman resmime
    Gör akan o yaşları
    Benden sana son kalan
    Bir küçük resim şimdi
    Cevap veremez ama
    Ağlar yanlızlığıma
    Ve işte arda kalan
    Bir avuç anı şimdi
    Koyupta bir başıma
    Bırakıp gittin beni

    Resmini yeni farkettim desem belki inanmassın seni gördüğüme sevinesim geldi :) ve bu dizeler geçti içimden cem karacadan. gelirken güneş topla bizim için olurmu güneşin oğlu.

    YanıtlaSil
  14. Bunu yapma canım dostum,yapma!:(

    YanıtlaSil
  15. :) Gitmek gerek bazen demiştim, yeniden başlamak için..

    Aslında sen değilsin giden, sana gelenlerdir bundan sonrası..

    Beklemek, sessizliğe gömülmek..

    Bağışlamak ne haddime dostum. Herşeyin bi zamanı var o da seninle ilgili..Git bakalım ama ben gibi ara sıra uğra yine de :) Dilerim gönlünce olsun herşey..

    YanıtlaSil

"yorumlayınız,yorunuz,yordurunuz efendim"