20 Ocak 2010 Çarşamba

duyarlı dostlar 2 dk zaman ayırsın lütfen!!

BU BİR YARDIM ÇAĞRISIDIR.



dost elinizi uzatmanız temennisi ile..

nehirce arkadaş bir yardım çağrısı yaptı bizlere.
Kalbi rahatsız olan ve Ameliyat olan bir miniğimiz için bir kaç ihtiyaç listesi yaptı. bu listenin içinde az kullanılmış giyside var.Yardıma ihtiyacı olan bu küçük miniğimiz 4 yaşında bir erkek çocuğu. Adı Mehmet. Kırtasiye malzemesi dahil bir çocuk için gerekli aklınıza gelebilecek her türlü eşya var.
Şubat'ın 5'ine kadar ufak çapta yardım edebilirsiniz.

Bu bildiriyi paylaşan siyah kelebek dost'uma tşk ederim


detaylı bilgi için lüften ziyaret edin.

şimdiden teşekkür eder,

Saygılar sunarım.


5 yorum:

  1. Çok sevindim şimdi :))Siyah Kelebeğe de size de çok teşekkür ederim..Güzel yürekli insanlarsınız iyi ki varsınız sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Dostum bu minik kardeşimize nasıl ulaşabiliriz ? herhangi bir hesap numarası adres vs bişey varmı acaba? etrafımızdaki insanalara bilgi vermek için gerekli olabilir.
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  3. Dostum dostum güzel dostum. Sen çok süper bir insansın. çok teşekkür ederim sana. çok güzel bir öiyiylik hareketi oldu umarım. en kısa zamanda ufakta olsa bu minik kardeşime yardımlar ulaşır.

    Deep arkadaşıma cevap: Blogda yayınlanan Nehirce linkini tıkla ve oradan bilgi al eğer sende küçük bir çanta içinde ufak bir kaç hediye yollarsan bu iyilik br melek olur hep senin omuslarında senle olur arkadaşım. teşekkürler.

    YanıtlaSil
  4. @deep dostum ;
    bloğuna iletişim için gerekli bilgileri aktardın yeniden tşk ederim duyarlılığın için (:

    @nehirce dost ;
    siz de iyi ki varsınız , duyarlılığınız için minnettarım güzel yüreğinize iyi bakın (:

    YanıtlaSil
  5. kelebek dostum
    yaprak döker bir yanımız
    küçük mehmet de olduğu gibi ,
    bir yanımız bahar bahçedir
    güzel insanlar yaprakları
    filizlendirme peşine düşmüştür
    umarım faydamız olur dostum
    iyi ki varsın güzel insan iyi ki..
    sağlıcakla

    YanıtlaSil

"yorumlayınız,yorunuz,yordurunuz efendim"