7 Ocak 2010 Perşembe

bir garip dostum'a...


dostumu kaybederken..


gündüzlerim gece,

gece zifir mi zifir

göz gözü ararken,

bir nefes kadar yakın

bir veda kadar uzak

kalakalmanın aşinalığı!

gitmenin burukluğu!

başlangıcın heyecanı!

bir adım önde olup!

her şeyi bilmenin,

ben demiştim’in vehameti!

gitmeyi,

dönmemeyi,

göze alabilmeyi!…

dostluğu ve ağacı

karşılaştırıp!

kelamsız ve susuz

yapamayacaklarını

görüp !

kahrolup!..

dağları delmeyi,

pınarları var etmeyi!…

anlayınca boşa küreği,

dostunu kaybederken!!!

sözcüklerin anlamsızlığını

sonunu getirememeyi!!...

f.ferdi durusulu...



güzel dostum bir garip women

gidiyor buralardan ve benim yapabildiğim

sadece eli iki yana oynatmak!!

gitmeeee! bile diyemiyorum

çünkü haklı kendince...

hoşçakal güzel dostum güzül yüreğine iyi bak!!!




güzel dost ile yapılan son görüşmeden birkaç anektod:


birgaripwomen:

-ahhh be dude'm zorla ağlatacaksın beni,ne diyeceğimi bilemedim,

yazın duygulandırdı beni...gidiyorum dude son çırpınışlarım bunlar :(


güneşin oğlu:

-asma suratını lütfen! bu sen için bir son değil , yeni bir başlangıç!

bugün ilk kanat çırpışın, bu özgürlüğe attığın ilk adım ondandır ki sesim çıkmaz benim...

martı gibi hür ve özgür ol dostum yolun açık olsun...

el son kez gider iki yana 13h2k ile uğurlar olsun...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

"yorumlayınız,yorunuz,yordurunuz efendim"