19 Aralık 2009 Cumartesi

the mim (:


















Ayşa dostum beni mimlemiş (:

“elinde sihirli değneğin olsaydı yada bir şeyler dileme hakkın olsaydı 2010 için ne dilerdin?”..


-elimde olsaydı sihirli bir değneğim: ilk iş o dileği mümkün kılan; sihirli değneği ,değnek olmaktan çıkarır yüreğimin isteklerine sunardım..değnek kaybolurdu ve ben istediklerimi gönlümce yapabilirdim..kimse bilmezdi benden gelen tılsımı! kimseler görmezdi değişimimi! çünkü değneği yüreğim yapmış olurdum , maddiyattan maneviyata sürüklenirdi temennilerim..evrenin sırrına hakim olmak ile işe koyulurdum .ilk dileğim ;“GökTengri”min huzuruna çıkmak olurdu ve mahşer günü yapacağım konuşmayı erkene alarak ona yakarırdım:


-neden ? “GökTengrim!” neden? …

(sorularım bana kalsın) (:

cevapları alınca;sırrın bir kısmını paylaşırdım evren ile .

sonra bir defaya mahsus kendime geçmişe gidiş hakkı verirdim.

“diyojen” üstadımı görürdüm uzaktan ,

fıçıya yönelirdi ruhum,

gölgesine nail olur ve derdim ki:


-“sen için geldim, sen için !

sen diyojen! aradın saflığı

gündüz vakti elinde fener ile.

bak ben de geçmişe yöneldim

sen gibi ararım o dürüstlüğü

gölgen gölgeme eşdeğerdir

bak geldim,yanında gölgendeyim..”


sonrasında geleceğimi düşünürdüm ,2010 ve ardışıklarını…“göktengri”min verdiği yanıttan olsa gerek ,yüreciğimi dinler hiç büyüye başvurmadan her şeyi aynı haliyle bırakırdım. gitmek istemezdim geleceğe! temennide bulunmazdım gelecek için “su akar yolunu bulur” derdim yine,yeniden..değnek bile yüreğimi değiştiremediği için,kendimi şanslı görür ve özel olmanın verdiği mutluluk ile gelecek yıllar için olan dileklerimi düşünmeden her şeyi olduğu gibi bırakır; kendim olan ,adım olan tekilliğe-ferdiliğe kavuşurdum…

tek geldim, tek başına yaptım, ve tek olarak gideceğim için varsın gelecek benden uzak olsun! benim her günüm geçmiş-gelecek arasında, mekik dokumak ve med-cezirler yabancı değil bu deliye… (:



ayşa dost’a tşk ederim ve benim de birilereni mimlemem şart oldu şimdi


ımm kem küm ben de kimi mimlesem ki (:



burcu , bigaripwomen , birdost , dalgaları aşmak , siyah kelebek , kupa kızı


mimlendiniz dostlarım (:







4 yorum:

  1. çOK TEŞEKKÜR EDERİM EN KISA ZAMANDA BU GÖREVİ YERİNE GETİRECEĞİM. BU ARADA İZLENME GADGEDİ GÖREMEDİM. BEN SENİ TAKİP EDİYORDUM AMA SON YAZILARINI KUMANDA PANELİNDE GÖREMEDİM. SENİ YENEDEN İZLEYEBİLMEM İÇİN BİR İZLEYİCİ GADGEDİ EKLERMİSİN. SEVGİLER DOSTUM :))

    YanıtlaSil
  2. BEN YORUM YZARAKEN SEN EKLEMİŞSİN BİLE :) AMA TEMA GÜZEL GÜLE GÜLE KULLAN EN BAŞTAKİ ARKASINI DÖNMÜŞ ''BABA'' RESMİDE AYRICA HOŞLUK KATMIŞ :))

    YanıtlaSil
  3. Hımm ilginçsin dostum..Biraz da deli :) Güzel mim hemen cevaplayacağım :)

    YanıtlaSil
  4. kelebek dostum tşk ederim
    bekliyor olacağım yazınızı (:

    hehe(: garip dostum,ben deliyim az biraz
    akıllı olmak neyime benim dostum (:
    okudum yazını mim ci dostum benim ,
    bana diyene bak sen hehe (:

    YanıtlaSil

"yorumlayınız,yorunuz,yordurunuz efendim"