18 Aralık 2009 Cuma

le cigarette...


her iç çekişim gibi,
her içime çekişim gibi,
başımı döndürür gibi,
ciğerlerimde
şöyle bi dolaşıp

bazen ;
boğazımı yakarak

dudaklarımdan
her süzülüşü gibi,

ardında;
kokusunu bırakıp

havada kayboluşu gibi,
parmaklarımda sıcaklığını
hissetmek gibi,

bazen gözlerimi
yaşartması gibi,
başlerken biticeğini
bilmek gibi,
istediğimde
iki parmağım arasında
ezilecek gibi..
Yanmasını istemek gibi..
Yakmasını istemek gibi...


birgaripwomen dost'a
http://bigaripwomeninhayaleti.blogspot.com/
bu güzel yazıyı ben ile paylaştığı için tşk ederim (:

7 yorum:

  1. Rica ederim dostum :) Ben teşekkür ederim kaydadeğer bulduğun için...Blogumun tozlu raeader'inden heyy gidi.. :)

    YanıtlaSil
  2. evet tozlu idi ama puff diyerek
    indirdik raflardan pek de güzel oldu
    emegine sağlık dostum benim (:

    YanıtlaSil
  3. içmiyoruz ki :)
    o bizim içimlik değil!
    kadimlik dostumuz :)

    YanıtlaSil
  4. mimlendin haberin olsun :)

    YanıtlaSil
  5. amanın mimlendik (:
    tamam dostum bakıyorum hemen (:

    YanıtlaSil

"yorumlayınız,yorunuz,yordurunuz efendim"