29 Aralık 2009 Salı

"hayatını üç nokta! olmaktan çıkartıp,önce virgül! ardından satır başı! yapan bir dost..."

gökten melekler inmez imiş sadece,

göğe melek görünümlü martılar da eşlik edermiş

meleklerin silüetin de çıkagelmiş martım...

kanatları bir meleği andırırcasına narin imiş,

usulcu da süzülürmüş evrenden deryalara..

ben o deryada bilinmezlere sürüklenirken

akıl başa uzakken, boğulmaya yakınken

beni o derya da bulmuş

ve elime kalem vermiş o martı

zeytin dalını uzatmış narin kanatlarından

o dalın hayatını değiştiren dal olduğunu bilmeden

tutkuyla tutmuş o narin dalı , diyojen dude..

bataklığı andıran deryadan çıkmak için

dalı tuttuğunda görmüş ki

dal filizlik sunulmuş ona

günü birlik değil!

tavsiyelik bir öğütü andırmadan!

gönülden sunulan filizlik imiş o dal !..

hayatını şekillendiren dalı filiz olarak görmüş

yaşadıkça yaşattıkça o filizi anlamış

çok da sevmiş o dalı diyojen dude …

kuraklığa inat!

mayıs’a ümitlice !

dikmiş o filizlenen dalı

her yazısında bir yaprak açmış

o filizlenen daldan

kök saldıkça , su yedikçe büyümüş dal,

filizi de kendi gibi olgunlaşmış

her yazısına o filizlenen dal ile başlar olmuş

gidermiş yazı öncesi o dalın yanına

yaprakları ile haşır neşir olurmuş

ardından kokuyu da çekermiş genzine bir güzel..

o yazdıkça dal olgunlaşır

yavaş yavaş meyva vermeye yakınken

görürmüş diktiği filizin büyüdüğünü...

tohumlar yere düşmeye başlarmış

filizi kuraklığı görür yılmaz!

güzü görür yaprak dökmez imiş!

sadece ve sadece tohum verirmiş!...

o tohumun adına martının kanatlarında saklı olan

“dostluk tohumu” adı verilirmiş!

tohumu gördükçe duygusuna hakim olamaz

her yazıda şükredermiş dostuna ve gök tengrisine

göktengrisi duymuş feryadını

hayata bağlayan bir martı çıkagelmiş

tam zamanında Hızır misali yetişmiş imdade

Şahı'm Ali bir kelime öğretene kulluk etmek isterken

şahına inat ! ,çekilmez hayatını

üç nokta! olmaktan çıkartıp,

önce virgül!

ardından satır başı! yapan

bir dost çıkagelmiş..

o dostun adına “Burcu Saraçoğlu” denmiş (:

"seni seviyorum kadim dostum…"


f.ferdi durusulu...


2 yorum:

  1. Ne diyebilirim ki dostum, çok duygulandım, çok onore oldum. Çok teşekkür ederim. Ben bir şey yapmadım ama. Senin içindeki öğrenme azmi ve iyiyi bulma umudu hep yeşil kalmasaydı ben dahil hiç kimse bu kadar yakınlaşamazdı sana. Gönlüne sağlık biricik dostum. Asıl ben sana teşekkür etmeliyim. Güzel yüreğini açtğn için.

    YanıtlaSil
  2. sözler bazen susardı
    suya hasret çöl misali,
    sen ile yeşerdi kelimelerim candostum
    tşk ederim iyi ki var oldun mucks (:

    YanıtlaSil

"yorumlayınız,yorunuz,yordurunuz efendim"