1 Kasım 2009 Pazar

"elveda dostlarım.."



sanırdım gündüzdü onlarla gece
içimde ümitti dost bildiklerim
ne zaman yıkılıp yere düştüysem
bırakıpta gitti dost bildiklerim

nerde o sözlere kandığım günler
her gülen yüzü dost sandığım günler
acıdan kahrolup yandığım günler
terkedipte gitti dost bildiklerim

korkar oldum bana dostum diyenden
varsa var olandan yoksa gidenden
ne onlardan eser kaldı ne benden
beni benden etti dost bildiklerim

meydana cıkalı asıl cehreler
aydınlanmaz oldu artık geceler
yalanlar tükendi düştü maskeler
beni benden etti dost bildiklerim...


"dude'nin eli gider iki yana
yoktur uzun süre bu sanallıkta
kalın sağlıcakla dostlar elveda.."


f.ferdi durusulu....

5 yorum:

  1. nereye gider bizim dude, çabuk döner inşallah
    kulağına küpe olsun, meraksız bırakma bizi :)

    YanıtlaSil
  2. Hayırdır, nedendir, niçindir... ????

    YanıtlaSil
  3. Aslında sanal alemde dost yoktur kolay kolay da bulunmaz..Gerçek hayat buradan daha iyi..Keşke ben de elimi ayağımı çeksem bu alemden...Neyse sanaldan git ama faceden gitme :P

    YanıtlaSil
  4. -dostlar ancak gün aşırı
    cevap verebildim bağışlayın (:

    @Dalgaları Aşmak ,
    @wakan tanka ,
    @SiL BaştaN ;
    dostlarım tarafından önemsendiğimi bilmek
    gözlerimi buğulandırsa da, geri dönüşü olan bir gitmedir bu,ondan içim bir nebze rahat..

    Paulo Chelho üstadın "hac" yolculuğuna benzerdir bu gidişim... kendimi bulmak adına verilmiş bir karardır,gelecek ve de kariyerim adına uzaklaşmam gerekiyordu..
    yapılacakları engellemeye başladı bu sanallık,kaç dedim dude kaç bu asosyallik sana göre değil kaç! (:

    gülşah gülşah güllüşah :P
    ben sanal olmayan dostlarımın,
    uğruna canımı bile verebilceklerimin
    fake olduğunu bu "haziranda" gördüm :(
    sanal aleme gelmem bundan dolayıdır ;)
    hançer sağolsun sırtımdan hiç eksik olmadı (:
    sanal alemde henüz beni kıran ve hançerleyen olmadı (: kızgın değilim kimselere, kaprise boyun eğip uzaklaşmıyorum, sen biliyorsun istanbul aşkıma kavuşabilmem için fedakarlıkta bulunmam gerekiyor bu biraz da kariyer ve gelecek adına uzaklaşma olacak (:

    dostlarım elim gider iki yana ;
    arkamdan bir tas su kafi (:
    yeniden görüşünceye dek sağlıcakla kalın
    göktengrim iyi insanlar çıkarsın karşınıza beni sürekli koruduğu gibi sizleri de korusun.

    son yazı biraz uzun oldu
    son bir başlangıçtır
    ben o sonun başlangıcında bir dude'yim...

    pai pai (:

    YanıtlaSil

"yorumlayınız,yorunuz,yordurunuz efendim"