20 Ekim 2009 Salı

simyacı'ya inat...



deniz aşırıydın,

kokun kalıcı,

bakışların engin,

sesin dalgalı…

aldım elime seni

baktıkça değerleniyordun,

aniden irkildim;

kabuğunu yırtmak

ister gibi ,

bana kendini ;

yavaş ve emin

tanıtıyordun..

karada olsa idin;

seni koza ile

karşılaştıracaktım ama!

koza ne ki,

senin yanında!!

onun ömrüne

biçilen değer,

senin ;

ebediyetinin yanında

Anın

en kısa parçası..!!

büyülenmemek

na-mümkün!

bana bahşettiğin ;

koynundan beslendiğin

İnci tanen!!

bunu hak edecek

ne yaptım?

düşünmedim değil!!

yanıtı yine

sende idi;

içimden gelen

sevgi ile

seni büyütmüş

ve de

istiridyem olmuşsun,

Simyacı'ya inat,

hemen yanı

başımda değil!

özümden gelensin,

İnci tanemsin…




f.ferdi durusulu



4 yorum:

  1. O İNCİ TANESİNİ hiç kaybetmeyesin. Özenle içinde büyüyen sevgini korumalısın.Güneşin oğlu olarak ışığını esirgememelisin, ki ışığınla pırıl pırıl ışıldasın.

    Ellerine sağlık; saygılar sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Güneşin Oğlu.Çok güzel dizeler.Ayrıca bloğunda çok güzel dinlediğim musiki huzur verdi.Yüreğine emeğine sağlık.Dostlukla ve sevgiyle kal..

    YanıtlaSil
  3. @ cumcum(martım) ; tşk ederim (:,

    @ sil baştan dostum ; güzel temennilerin için minnattarım (: , mutluluk ve huzur her daim yanında olsun , dostlar sayesinde paylaştıkça güzelleşiyor nağmeler (:

    @ aşk güneşi ; tşk ederim ,o sizin ruhunuzun güzelliğini (:

    YanıtlaSil

"yorumlayınız,yorunuz,yordurunuz efendim"