22 Ekim 2009 Perşembe

the mim (:




http://dalgalariasmak.blogspot.com/

dalgaları aşmak dostum tarafındam mimlendim

bu günün geleceğinden korkar idim en nihayetinde geldi çattı (:

-her mim için ayrı bir hikayem var imiş şu an onu anlıyorum (:

sonun başlangıcında vermişim yanıtları hemde soruları görmeden (:





*En sevdiğin şehirler hangileri?


http://lonelyon.blogspot.com/2009/07/ey-gidi-konstantinin-sehr-i-ey.html

sorunun kendisi yanıt niteliği taşır iken (:

benden birkaç şehir analizi (:





*Favori filmin hangisi?

Kendim yazdım kendim oynarım; figüranca!…

"hikaye aynı,kahramanlar değişiyorsa " tüylerimde ki ürperti,yerini endişeye bırakır.. ben demiştim demek,aynı son ile onun da yüzleştiğini,geceleri uykusuz kaldığını bilmek...herşeyi bilmemeli ademoğlu sürprizler olmalı ki hayatı anlam kazansın!!!

bir gün leyla ile karşılaştırır kendisini,diğer gün aslı ile..

aynıdır demiştik ya hikayemiz için,roller sürekli değişirken,esas oğlan aynıdır.. başında yoksa hüzün,içinde yoksa gözyaşı,sonunda yoksa ayrılık.. kendini kıyaslayamaz,seçeneği azdır ya aşk ile acı çekecektir ya da hiç tatmadan hikayeler ile avunacaktır!

ikilem büyük med cezir derindir...

“ filmin adı aşk ’tır.. ”



*En çok hangi renk giyinirsin?



http://lonelyon.blogspot.com/2009/08/kalp-atslarnda-ki-bu-ritim-uzun-bir.html



Mavi;
güneş &bereketin yürek çarpıntısında saklı…

-Mor;
güneş&bereketin baharlarının her daim olmasını sağlayan meltem rüzgarında saklı...

-Sarı;
güneş&bereketin aşkları için verdikleri emekteki alın terinin toprağa düşmesinde saklı…

-Turuncu;
güneş&bereketin kuracakları yuvada ki şen kahkahada saklı...

-kırmızı;
güneş&bereketin canları gibi sevdikleri memleketlerinin al bayrağının dalgalanma sesinde saklı...

-yeşil;
güneş&bereketin toprağa sundukları ışık ve suyun dile gelip filizlenmesinde saklı

-Turkuaz
güneş&bereketin mana yüklemeye zorlandığı tek renkti,

Bu sırada GökTengri’m imdatlarına yetişmişti

Gök Tengri:
-Turkuazı Sizin aşkınızdan doğacak çocukların sesinde saklı kılacağım
her türk dile geldiğinde sizle anılacak ve türk milletinin adı ile anılacak…

Yazıdan yola çıkar isek, renkleri sevdiğimle birlikte yarattık ,

her rengi katarım gönül tualime , sevgimin rengi olan ak beyazlığa ulaşır aşk-ı tanımlarım…


*Özlediğin?

"özlemimsin,özleyensin,özlemeksin,özlenilensin,özenilensin;özetle özümsün... "




*Beklediğin?

beklemek hayatımın bir parçası olmuşken,

ağaç olup kök salmalıydım...

gel gör ki!

ne toprak var görünürde

nede onu besleyen yağmuru!

susuz kalmış hepten bu beden ,

erozyon ile de mücadele edemem ki,

emir büyük yerden (:

tşk dalgaları aşmak dostum yazarken bir hayli keyf aldım (:

f.ferdi durusulu....


7 yorum:

  1. Okurken yanıtlarını keyif aldım bende, renkleri tanımlaman da pek güzeldi.

    Saygılar, sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. sil baştan dostum tşk ederim,
    yorumlarınızın rengi bizlerden eksik kalmasın,
    saygı&sevgi eksik olmasın (:

    YanıtlaSil
  3. benden de teşekkür güneşin oğlu ..okurken çok keyif aldım ..tarzın güzeldi :)

    sevgiyle...

    YanıtlaSil
  4. martı seni mimledim,
    haberin olsun !
    nihahaha (:

    YanıtlaSil
  5. erozyon ile de mücadele edemem ki,
    emir büyük yerden (: Mimlendiğimi anladım niyeyse :) Renklerin içine siyah ı unutmuşsun dostumcum. Ellerine sağlık. Harika olmuş

    YanıtlaSil
  6. mimlendim martım hıh (:

    başını semaya kaldır bak martım
    bulabilirmisin bir siyahlık
    ben güneş sevdiğim yagmur iken
    gök kuşağının renklerine mana yükler iken
    "siyah" renk olmaktan öteye gidemez !
    ona mana yüklemek onu yüceltecektir!
    ki biz paulo üstadın hac yolunda
    yürürken bakmayız siyahlığa (:

    YanıtlaSil

"yorumlayınız,yorunuz,yordurunuz efendim"