3 Eylül 2009 Perşembe

yıldırım düşürsün mikail...





“son kibrit çöpüm gibi
sakladım seni ,
rüzgarsızdı hava
tiryakiydim üstelik,
yakmadım seni..”
diyerek fısıldadı kulağıma
titrek sesi ile…
ellere paralel
yukarı dikilmişken
baş ve gözlerim
göktengrime yalvardım:
-"yıldırım düşürsün mikail,
icat edilsin yeniden ateş,
o ateş ile tutuşturayım,
aşk-ı mabedimi…"
duam kabul
görmüş olmalı ki
şimdiler de ,
o ateş kor oldu ,
yakmaya başladı,
dev adamın yüreğini..
bereketlim yağmuru ile
koşdu imdade..
kül olmaktan
bi çare kurtuldu
atmayan bu yüreğim...


f.ferdi durusulu...

2 yorum:

  1. aşk-ı mabedimi…"
    duam kabul
    görmüş olmalı ki
    şimdiler de ,
    AŞK-I MABEDİM NE GÜZEL BİR KELİMEDİRR..,KALEMİNDEKİ YAZI HİÇ BİTMESİNNN...

    YanıtlaSil
  2. tşk ederim
    mürekkebim aşkın şarabıdır aselim :)

    YanıtlaSil

"yorumlayınız,yorunuz,yordurunuz efendim"