1 Eylül 2009 Salı

nemrut ; yalnız olmadığıma şükür diyor..




Uzansa ellerim ,
yüreğim yapma diyor..
Dile gelse sözlerim,
aklım sus diyor..
Sana koşsa ayaklarım,
bedenim kal diyor..
Seni arasa gözlerim
ruhum bulamazsın diyor..
Geçmişin izinden gitsem
gölgem hayır diyor..
Geleceğe yönelsem
falcı ; çok geç diyor
Ölümü arzulasam
azrail ;hadi ordan diyor..
Yaşamayı istesem
tanrı;ikinci şans yok diyor..
Aşkı yeniden istesem
eros o bi kereydi diyor..
Ağlamayı arzulasam
cebrail ; insana özgü o diyor..
Gülmeyi unutsam,
nemrut ; yalnız olmadığıma şükür diyor..
Yağmur’a yönelsem
toprak; aramıza girme diyor..
Gökyüzünü seyre dalsam,
mikail;kandilleri rahat bırak diyor..
Tanrıya el açsam
ellerim ;şahitlik edemem diyor..
Cehenneme yönelsem
zebani;kota doldu diyor..
Düşünmeye yeltensem,
yetilerim; bizi rahat bırak artık diyor..
Yani neye elimi atsam,
Herkes ; Ağız birliği edercesine
Burada işin yok "hacı ff"!!
Yolun sonundasın diyor…
ferdi durusulu

2 yorum:

  1. İŞTEEEEEEEEEEE BÜTÜN SÖYLENMİŞ SÖZLERİN SUSACAGI ZAMANDIR BU ZAMAN...NAKIŞ GİBİ İŞLEMİŞSİN BÜTÜN DİZELERİİ.KALEMİNE YÜREGİNE SAGLIK FERDİİİİ.........

    YanıtlaSil
  2. tşk ederim canım benim
    senin de yüreğine sağlık
    kal sağlıcakla...

    YanıtlaSil

"yorumlayınız,yorunuz,yordurunuz efendim"