12 Ağustos 2009 Çarşamba

" lili "





ne olursun, bırak tüm alışkanlıklarını...
göreceksin, yaşanıyor ihtiyaç olmadan da
pek çoğu öğreneceklerinin dahası...

ileriye atacağın her adımda...
karşına çıkacak her sorunda...
ben olacağım senin yanında
ortasından geçeceğin her sokakta...
evvelinde bulunmadığın mekânlarda...
ben olacağım senin yanında...

lili...

biliyorsun bizim gibiler için bir yer var hâlâ...
her damarda dolanır aynı kandan...
seni melek yapanın kanatlar olmadığını anlarsın...
tek yapacağın çıkarmak kötülükleri aklından...

ileriye atacağın her adımda...
karşına çıkacak her sorunda...
ben olacağım senin yanında...
ortasından geçeceğin her sokakta...
evvelinde bulunmadığın mekânlarda...
ben olacağım senin yanında...

lili...

bir busedeki göz açıp kapanmada bulacağız cevabı...
it tüm korkularını gölgelerin derinlerine...
benzeme sakın renksiz bir hayalete...
çünkü hayatın en güzel resmi senin içinde...


ileriye atacağın her adımda...
karşına çıkacak her sorunda...
ben olacağım senin yanında...
ortasından geçeceğin her sokakta...
evvelinde bulunmadığın mekânlarda...
ben olacağım senin yanında...


ferdi durusulu'dan dostuna...

2 yorum:

  1. Yanında olmak, olabilmek ne güzel bir duygudur hem olan hemde olunan için. Dostluk güzel ve anlamlı bir kavram. Hiç bozulmasın, hiç kopmasın dostluğun.
    Şiir pek güzel, pek hoş, manasıda bir okadar derin. Anlayabilene tabi ki...
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  2. güzel temennilerin için tşk ederim...
    kal sağlıcakla :)

    YanıtlaSil

"yorumlayınız,yorunuz,yordurunuz efendim"